۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۵۵۵۳۹
در مشهد؛

برپایی نمایشگاه انقلاب شناسی در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن در مشهد گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن در مشهد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار می شود.
حجت الاسلام سلطاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد سلطانی، مسؤول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا به طرف خیابان امام خمینی(ره)، چهارراه شهید مدرس، خیابان خسروی و اجتماع در صحن جامع رضوی است.

 وی در ادامه از نورافشانی مشهد همزمان با شب 22بهمن در 23 نقطه از شهر با مشارکت لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) و شهرداری مشهد خبرداد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاهی با عناوین " انقلاب اسلامی "، "بنیاد هابیلیان" و برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، توزیع پوستر و پرچم ایران در 6 نقطه در مسیر راهپیمایی 22بهمن از جمله برنامه های راهپیمایی 22بهمن است.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به دیگر برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری همایش ائمه جماعات مساجد و اساتید و فضلای حوزه علمیه استان با عنوان "فجر آفرینان انقلاب اسلامی" با حضور آیت الله واعظ طبسی در روز چهارشنبه 18 بهمن، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری همایش بزرگ اصناف و بازاریان مشهد با حضور آیت الله علم الهدی از برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است.

تشکیل بیش از 26 کمیته گرامی داشت برنامه های دهه فجر در خراسان رضوی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر یک هزار و 227 پروژه در ایام الله دهه فجر مربوط به دستگاه اجرایی افتتاح می شود.

 وی با بیان این که به همت 26 کمیته برنامه های جامع برای اقشار مختلف در ایام بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی شده است، تصریح کرد:30 نوع محصولات فرهنگی شامل پوستر، لوح فشرده، بنر، پرچم و بسته های نمایشگاهی دراین ایام توزیع می شود.

وی برپایی 34 نمایشگاه در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره قرآنی روستایی و عشایری سراسر کشور در ایام الله  دهه مبارک فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افتتاح پروژه الکترونیکی بیمه روستاییان استان، تشکیل ستادهای دهه فجر در 2 هزارو 127 روستا در خراسان رضوی، برگزاری مراسم ویژه در نقاط مرزی و محروم استان و برنامه ریزی جهت حضور باشکوه روستاییان و عشایر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با لباس محلی را از دیگر برنامه ها برشمرد./934/پ203/ب

ارسال نظرات