۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۵۵۶۶۷
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

نظام با وجود ولایت فقیه هیچ بن بستی ندارد/ مسؤولان از اقدام دشمن شاد کن دست بردارند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که دشمنان به دنبال سوء استفاده از رفتار نا مناسب مسؤولان هستند،‌ گفت: مسؤولان مراقب باشند که با رفتار ناپسند خود سوژه به دشمنان ندهد.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي حجت الاسلام والمسلمين رجبي
حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اتحاد و همدلی مسؤولان در شرایط فعلی را خواستار شد و اظهار کرد: مشکلات سران قوا بویژه اتفاقاتی که در مجلس افتاد باید در جلسات خصوصی یا در جلسات کمیسون‌ها حل می‌شد و اگر هم در صحن علنی می خواستند برگزار کنند باید با رعایت شرایط و پایبندی به اصول و ارزش‌ها صورت می‌گرفت.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مطالبات رهبری و مردم از مسوؤلان را اتحاد، همدلی و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم خواند و گفت: جلسات گذشته سران قوا این امید را در دل مردم زنده کرد اما متأسفانه اتفاقات مجلس تأثیر جلسات گذشته را از بین برد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با تأکید بر این‌که دشمنان به دنبال سوء استفاده از رفتار نا مناسب مسؤولان هستند،‌ ابراز کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیاز به وحدت و آرامش دارد و امیدواریم مسؤولان برای جبران و بهبود وضعیت فعلی اقدام مثبتی را انجام دهند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در این مقطع خاص این‌گونه حرکات نه تنها به نفع مردم و نظام نیست بلکه خوراک تبلیغاتی به دشمنان می‌دهد.
این استاد حوزه با بیان این‌که حق طبیعی مجلس است که از وزرا و رییس جمهور سؤال کند، گفت:‌ در عین حال مجلسی‌ها باید شرایط ویژه و مقطع زمانی را در طرح استیضاح وزیر کار مراعات می‌کردند.
وی با تأکید بر این‌که مسائل اتفاق افتاده در مجلس به مصلحت کشور نبود،‌ ابراز کرد: هر دو طرف در این مسأله غفلت کردند و البته برخی نیز با آگاهی از عوارض این امور دست به چنین اقدامی زدند.
 
وی همچنین افزود: امیدواریم رییس جمهور و مجلس در صدد جبران این مسأله برآیند و با اتحاد و همدلی جلساتی که قبل از این اتفاق برگزار می‌کردند را ادامه دهند و دشمنان را مأیوس کنند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این‌که نظام اسلامی با وجود ولایت فقیه هیچ بن بستی ندارد، گفت:‌ همیشه نشان داده‌ایم که در سایه ولایت مشکلات را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان مسؤولان را به پرهیز از اختلافات توصیه کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال بزرگ نمایی و سیاه نمایی اتفاقات کشور است و مسؤولان باید مراقب باشند که سوژه به دست دشمنان ندهند./927/ت302/ج
ارسال نظرات