۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۵۶۰۳۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر حمایت همیشگی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده ایستادگی و مقاومت آنان در برابر فشارها و تهدیدهای دشمنان و حمایت همیشگی از ولایت فقیه است.
راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی امسال به دشمنان نشان می دهند که همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و هرگونه توطئه معاندان نظام منجر به شکست خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم با شرکت در راهپیمایی نشان می‌دهند که این تحریم‌ها هیچ گونه اثری بر آنان نداشته و همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی حضور مردم در راهپیمایی را نشانگر حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: امسال نیز مردم با وحدت و اتحاد در این آیین باشکوه شرکت و حماسه ای دیگر خلق می کنند.
حجت الاسلام گرایلی با بیان این‌که حضور حماسی مردم در راهپیمایی مانع از دست اندازی‌ها و تجاوزهای دشمن به کشور می‌شود خاطرنشان کرد: امنیتی که اکنون در تمام کشور وجود دارد، حاصل فداکاری و از خودگذشتگی‌های مردم در حفظ و حراست از نظام اسلامی از ابتدای تأسیس تاکنون است./907/د102/ی
ارسال نظرات