۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۵۶۰۷۴

جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ھندوستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی ایرانیان و دانشجویان ایرانی مقیم هند گذشته شب در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار شد.
جشن پيروزي انقلاب اسلامي ايران


به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی دانشجویان و شهروندان ایرانی مقیم هند، گذشته شب در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور نماینده ولی فقیه در شبه قاره هند در این مراسم با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران در عرصه‎های داخلی  منطقه و خارجی بر حفظ و پاسداری از ارزش‎های انقلاب اسلامی و آرمان‎های امام راحل(ره) تاکید کرد.

غلامرضا انصاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند نیز با اشاره به فشارها و توطئه‎های دشمنان علیه انقلاب و ایران اسلامی، افزود: امروز ایران اسلامی توانسته است به پیشرفت‎های خوبی در همه زمینه‎ها دست یابد و ما می توانیم به جای فروش نفت از ظرفیت‎های داخلی برای اداره کشور استفاده کنیم.

علی اعظم خسروی رایزن علمی جدید ایران در هند نیز با اشاره به توانمندی‎های بالای دانشمندان و متخصصان ایرانی در عرصه‎های مختلف علمی و فناوری تاکید کرد: ایران اسلامی اکنون توانسته است با اتکا به متخصصان داخلی در عرصه‎های مختلف علم و دانش به پیشرفت‎های چشمگیری دست یابد به گونه‎ای که همه کشورهای جهان از این پیشرفت متعجب شده‎اند./989/ب102/د
 

ارسال نظرات