۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۵۶۰۸۲

جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رایزنی‌ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد.
بيروت، رکن آبادي


به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رایزنی‌ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد. 


در این مراسم که با حضور شخصیت‌ها و مقامات سیاسی، اجرایی و فرهنگی کشور لبنان و همچنین با حضور علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی ایران در سالن بیال بیروت برگزار شد و میهمانان از سوی سفیر، کاردار، و وابسته‌های فرهنگی و نظامی کشورمان مورد استقبال قرار می‌گرفتند.


 پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور ایران و لبنان، رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در سی‌ و چهارمین بهار خود به لطف گرد ‌آمدن مردم حول محوریت رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ریاست جمهوری اسلامی محمود احمدی نژاد؛ قوی‌تر، مقتدرتر و با عزت بیشتر به حیات خود ادامه‌ می دهد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم ایران در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته با پشت سرگذاشتن مراحل سخت، و دشوار انقلاب و با وجود تحریم‌های ظالمانه غرب، به دستاوردهای مهم و شگفتنی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و همچنین ساخت تجهیزات نظامی و قضایی دست یابد.


رکن‌آبادی با اشاره به احساس دوستی و مهر و محبت مردم و مسؤولان ایران نسبت به لبنان، اظهار داشت: ما همواره تاکید خود را به‌حمایت همه جانبه از مردم، مقاومت و دولت لبنان و برقراری گفت‌وگو میان گروه‌های مختلف لبنانی به‌منظور تحقق ثبات و تقویت وحدت ملی برای رویارویی با چالش‌ها و تهدیدهای خارجی و در راس آن تهدیدهای رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌ایم./994/د101/ک

ارسال نظرات