۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۱۰۷
بخش نخست/ آیت الله خاتمی:

ملت مقاوم ایران استکبار را مستاصل کرده است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن بیعت با ولایت فقیه است که قطره ای از دریای ولایت امیرالمؤمنین(ع)، راهش راه امام و خطش، خط امام است.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان 22 بهمن در میدان نماز تبریز با بیان این‌که حضور پرشور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام‌های روشن و صریحی به دشمنان ایران اسلامی دارد، اظهار داشت: پیام این راهپیمایی آن است که ملت ایران هوشیار بوده و تا وقتی که فتنه گران توبه نکنند آنها را نخواهند بخشید.

 

وی با بیان این‌که 22 بهمن روز فریاد بصیرت ملت ایران بر سر دشمنان داخلی و خارجی نظام است، تصریح کرد: معنای حضور مردم در راهپیمایی امروز این است که ما نظام اسلامی را دوست داریم، چرا که پرچم پرافتخار اسلام ناب محمدی را در جهان به اهتزاز درآورده، امروز در جهان هر جا نام اسلام ناب محمدی(ص) مطرح است، آنجا نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که انقلاب اسلامی الهام‌بخش نهضت های آزادی بخش در جریان بیداری اسلامی بوده است، گفت: سه دهه گذشته امام راحل نوید چنین تحولاتی را به امت اسلامی داده بود و امروز شاهدیم که بیداری اسلامی امان استکبار را بریده، امروز امت اسلامی پیام شما مردم انقلابی را شنیده و علیه رژیم های مستکبر، دیکتاتور و وابسته به غرب می خروشد.

 

آیت الله خاتمی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تأکید بر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی تا آخرین نفر، نفس و قطره خون دانست و افزود: دومین پیام حضور حماسی ملت در راهپیمایی و جشن بزرگ انقلاب اسلامی، بیعت با آرمان‌های امام و شهداست، این امت مصمم است با جان و تمام هستی‌اش پای این علم اسلام ناب محمدی که شهدا برافراشته اند، با هر نوع فداکاری که لازم باشد، بایستند.

 

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی در 34 سال گذشته در جهت براندازی نظام اسلامی ایران خاطرنشان کرد: روزی جنگ تحمیلی و فشار آن چنان بود این مردم جان‌نثاری و بهترین عزیزانشان را فدا کردند و امروز فشار تحمیلی اقتصادی مانند آن دوران با مقاومت و ایستادگی ملت ایران همراه شده است، آفرین بر شما مردم که اسلام و قرآن را سربلند کردید.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف دشمن از راه اندازی جنگ روانی و تحریم های اقتصادی اظهار داشت: آنها چنین تعبیر می کردند که مردم یک ماه بعد از اعمال تحریم ها به خیابان ها ریخته و فریاد علیه نظام سر می دهند، امروز شش ماه از تحریم گذشته و اوباما می گوید بی نظیرترین تحریم در یکصد سال علیه ایران اعمال شده است.

 

وی افزود: امروز شاهدیم مردم ایران به جای این که کمترین بی مهری را نشان دهند، باشکوه‌تر از سال های گذشته به صحنه آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، سومین پیام راهپیمایی بیعت با ولایت فقیه است که قطره ای از دریای ولایت امیرالمؤمنین(ع) و راهش راه امام و خطش خط امام است.

 

آیت الله خاتمی با تأکید بر این‌که ملت ایران هیچ گاه از آرمان های ولایی خود عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: دشمن کور خوانده و باید بداند در مقابل ملتی که با تمام هستی اش آماده است، نتوانسته و نمی تواند هیچ غطلی بکند، این ملت نه تنها خستگی ناپذیر است، بلکه به یاری خدا جهان استکبار را فرسوده خواهد کرد، چراکه انقلاب این مردم دینی و نظام‌شان نیز اسلامی است./935/پ202/ج

 

ارسال نظرات