۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۵۶۱۲۹
آیت الله شبستری:

راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور حماسی در انتخابات سال آینده بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه حضور حماسی ملت ایران در انتخابات خرداد ماه سال آینده دانست و گفت: امیدواریم مشابه همین حضور در انتخابات سال آینده را شاهد باشیم.
آيت الله محسن مجتهد شبستري، امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در حاشیه راهپیمایی مردم تبریز در یوم الله 22 بهمن با تقدیر از حضور حماسی ملت در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور یکپارچه ملت در این راهپیمایی تمام دسیسه ها و طرح های تفرقه انگیز دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.

 

وی با بیان این‌که این حضور موجب تحکیم بیش از پیش پایه های انقلاب اسلامی شد، گفت: حضور اقشار مختلف مردم ایران به ویژه آذربایجان و تبریز قهرمان در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر نمایش اقتدار نظام اسلامی، اعلام عشق و علاقه ناگسستنی امت اسلامی با ولایت فقیه بوده است.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که 22 بهمن فرصتی برای قدرشناسی از برکات انقلاب و تجلیل از رهبری نظام بود، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به دشمنان بشریت و ادبیات تهدید آمیز بر ضد ایران بود، در شرایطی که جهان اسلام با بیداری اسلامی پایه های نظام کفر و سلطه را به لرزه درآورده، حضور حماسی ملت ایران امیدبخش ملت های منطقه هستند.

 

وی حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا دانست و ادامه داد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان خواهند داد که با گذشت 34 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را در هم بشکند.

 

امام جمعه تبریز راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه حضور حماسی ملت ایران در انتخابات خرداد ماه سال آینده دانست و اظهار داشت: باید به این حقیقت مهم آگاه بود که توطئه های شوم دشمنان تنها با حضور پرشور و بابصیرت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد، مطالبه امروز ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) حضور مردم در صحنه های انقلاب است.

 

آیت الله شبستری تصریح کرد: راهپیمایی امسال به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی موجود در کشور و تحریم های مختلف غرب علیه ایران از نظر ابعاد خارجی بسیار اهمیت داشت، در شرایطی که تمام اهداف دشمن برای فاصله گرفتن امت از نظام استوار شده بود، مردم با خلق حماسه ای دیگر تمام این توطئه ها را خنثی کردند.

 

آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد: دشمنان از حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی همیشه در هراس هستند، امیدواریم مشابه همین حضور مقتدر، آگاهانه و پرشور را در انتخابات سال آینده و با انتخاب رییس جمهوری ولایت‌مدار، مردمی و خدمتگزار شاهد باشیم./935/پ202/ج

ارسال نظرات