۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۵۶۱۳۵
آیت الله باریک بین:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز دشمنان را مأیوس کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، گفت: این حضور بی نظیر و حماسی بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کرد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، گفت: این حضور بی نظیر و حماسی بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی هر ساله با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کنند، افزود: حضور امروز ملت ایران در نقاط مختلف کشور نشان داد که ملت ایران اسلامی همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم کشورمان هر ساله در 22 بهمن به دنیا نشان می دهند که پشتیبان نظام و رهبری هستند، تصریح کرد: حماسه آفرینی امروز ملت ولایت مدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران بود.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که حماسه آفرینی امروز ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، ادامه داد: این حضور فراموش ناشدنی به حتم دشمنان نظام را مأیوس کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور همیشگی خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان های انقلاب فاصله نخواهند گرفت، افزود: حضور امروز مردم کشورمان نیز گویای همین مسأله مهم بود و دشمنان نیز باید بدانند که مردم کشورمان در برابر توطئه های آنها ایستادگی خواهند کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی با تبعیت از ولایت و رهبری در مسیر عزت و عظمت نظام گام برمی دارند، افزود: نظام اسلامی به برکت حضور همیشگی ملت ایران در صحنه های مختلف و همچنین تبعیت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب امروز در دنیا عزت مندانه حضور دارد./950/پ202/ب

ارسال نظرات