۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۵۶۱۴۶
رییس دیوان عدالت اداری کشور:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی اراده ملت در تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ رییس دیوان عدالت اداری کشور امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن رشت، حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی اراده ملت در تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست.
حجت الاسلام منتظري، رييس ديوان عدالت اداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، رییس دیوان عدالت اداری کشور امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن رشت، حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی اراده ملت در تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست.

 

حجت الاسلام منتظری به نقش ولی فقیه در هدایت انقلاب اشاره کرد و با بیان این که امروز کشتی انقلاب عزتمندانه در عرصه جهانی حضور دارد، گفت: نقش ولی فقیه در 34 سال اخیر بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

وی وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها را در وجود رهبر و ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه انقلاب های مردمی در منطقه خاورمیانه به دلیل فقدان رهبری آگاه از سوی بیگانگان مصادره شده است.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در حمایت از ولایت ید واحده هستند، گفت: ملت ایران با تبعیت از ولایت مشت کوبنده ای بر دشمنان نظام خواهند زد.

 

حجت الاسلام منتظری عامل اصلی برخی اختلاف های ظاهری در داخل را به دلیل کج اندیشی و ظرفیت های محدود برخی اشخاص دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان از این فضا سوء استفاده کنند.

 

وی با تأکید براین که کشور ولایت فقیه بن بست ندارد، ادامه داد: در نظامی که اساس آن بر مبنای ارزش های دینی است بن بست معنا ندارد.

 

حجت الاسلام منتظری با بیان این که ملت ایران اسلامی عاشق و دلداده ولایت و رهبری هستند، ادامه داد: مدیریت عالمانه و امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی در 24 سال گذشته نظام را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داده است.

 

حجت الاسلام منتظری یکی از تلاش های دشمنان نظام را ایجاد شکاف میان ملت و رهبری دانست و با بیان این که نظام سلطه در تلاش است از همه ظرفیت ها درجهت تحقق این هدف شوم بهره گیرد، افزود: دشمن به نقش مؤثر رهبری در هدایت نظام اسلامی پی برده است و به همین دلیل تلاش می کند جایگاه ولی فقیه در جامعه اسلامی خدشه دار کند.

 

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پیروزی نهضت عظیم انقلاب و رهبری آن توانست مسیر پیشرفت و تعالی را برای کشور هموار کند، ادامه داد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون امام راحل توانستند با تدبیر هدایت کنند.

 

وی وجود رهبری و حضور ملت را دو عامل مهم در وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور همیشه در صحنه ملت ایران اسلامی در عرصه های مختلف این انقلاب زمینه ساز پیشبرد اهداف اصلی انقلاب شد.

 

حجت الاسلام منتظری امامت و ولایت را مهم ترین عنصر در پدید آمدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و با بیان این که ملت ایران نیز پشت سر ولایت توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند، ادامه داد: امروز با گذشته 34 سال از عمر پر برکت انقلاب شاهد عزت ملت ایران در عرصه جهانی هستیم.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در بیش از سه دهه اخیر در همه عرصه های انقلاب حضوری بی نظیر و حماسی داشتند، تصریح کرد: این ملت در هر صحنه ثابت کردند که مدافع حقیقی آرمان های نظام و انقلاب هستند.

 

رییس دیوان عدالت اداری کشور به نقش مردم در انقلاب اشاره کرد و با بیان این که این مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند، ادامه داد: امروز مهم ترین رسالت مسؤولان خدمت رسانی صادقانه به این مردم است.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید همه تلاش خود را در جهت رفع دغدغه های مردم به کار گیرند، تصریح کرد: خدمت رسانی به ملت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی یک رسالت مهم است./950/پ202/ب

ارسال نظرات