۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۵۶۱۶۷
شکوه استقامت در قاب رسانه‎های خارجی(14)؛

الجزیره: مردم ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» از رهبر خود حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ شبکه خبری الجزیره در گزارشی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت:
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در تهران
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه الجزیره در گزارشی با انعکاس حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: صدها هزار نفر از مردم تهران و سایر شهرهای ایران با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.
الجزیره ادامه داد: مردم تهران با تکان دادن پرچم ایران و در دست داشتن تصاویر (حضرت) آیت الله خمینی و (حضرت) آیت الله خامنه ای به سمت میدان آزادی حرکت کردند.
شبکه تلویزیونی الجزیره با اشاره به شعار مرگ بر اسرائیل از سوی تظاهرکنندگان اظهار داشت: مردم ایران با شعار های ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی حمایت خود را از رهبری (حضرت) آیت الله خامنه ای اعلام کردند.
الجزیره در ادامه به سخنان رییس جمهوری کشورمان در جمع راهپیمایان از قول وی گفت: غربی های نمی توانند با ایران هسته ای مقابله کنند. ایران به قدرت هسته ای تبدیل شده و همین امر نارضایتی دشمن را به همراه داشته است.
این شبکه تلویزیری قطری با اشاره به حضور گسترده خبرنگاران از سراسر جهان برای پوشش راهپیمایی مردم ایران ادامه داد: مردم ایران در حالی به خیابانها آمدند که سطح تحریم های غرب علیه کشورشان روزبه روزگسترش می یابد.
الجزیره به نقل از یک موسسه نظر سنجی آمریکایی نوشت: موسسه گالوپ بر اساس آمارهای نظرسنجی معتقد است که انرژی هسته ای مورد حمایت اکثرمردم ایران است./902/ب901/ک
ارسال نظرات