۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۵۶۱۸۲
مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران:

مسئولین فقط باید محکم پشت سر ولایت بایستند

خبرگزاری رسا ـ عضو معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در تبیین پیام حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه برای کارگزاران نظام تأکید کرد: مسئولین باید از این همه اختلافات، بگو مگوها و کم‌کاری‌ها پرهیز کنند و فقط محکم پشت سر مقام معظم رهبری بایستند.
حجت الاسلام امرودي

حجت‌الاسلام امرودی، مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبیین پیام حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن‌ماه برای کارگزاران نظام با تأکید بر این‌که مسئولین فقط باید محکم پشت سر مقام معظم رهبری و ولایت بایستند گفت: مسئولین باید شرمنده مردم باشند و از اختلافات، بگو مگوها و کم‌کاری‌ها پرهیز کنند.

مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: مردم ایران علی‌رغم مشکلات فراوانی که پس از انقلاب اسلامی برای آنها پیش آمده است به صحنه آمدند و طوفان و سونامی بزرگی را پدید آوردند اما در مقابل رسانه‌های بیگانه شایعه می‌کنند که مردم را اتوبوسی می‌آورند که حتی اگر هم درصدی درست باشد بقیه مردم چگونه می‌آیند؟

وی در ادامه افزود: در راهپیمایی امروز تنوع جمعیت دیده می‌شود به‌طوری‌که اقشار مختلف مردم اعم از کارمند، ارتشی، دانشجو و طلبه و حتی بانوان با هر نوع حجاب برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام امرودی ابراز داشت: ما در برابر حضور با شور و شوق مردم احساس حقارت می‌کنیم و هیچ چیز جز شرمندگی برای عرضه نداریم.

وی با اشاره به این‌که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز بیست و دوم موجب ناامیدی دشمنان می‌شود عنوان داشت: وقتی مردم با این اشتیاق در صحنه حمایت از جمهوری اسلامی هستند، دشمنان چطور می‌خواهند به اهداف خود برسند و با این نظام مقابله کنند؟/956/ت302/ص  

ارسال نظرات