۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۲۵۲
شکوه استقامت در قاب رسانه های خارجی(31)؛

رادیوی نروژی: ایمان مردم ایران به ولایت‎فقیه راز شکست توطئه‎های آمریکا علیه این کشور است

خبرگزاری رسا ـ رادیو اوستون نروژ در گزارشی به بررسی حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و تاکید کرد که ایمان ملت ایران به نظام ولایت فقیه راز ناکامی همه توطئه‎های آمریکا و غرب علیه این کشور است.
راهپيمايي 22 بهمن راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در تهران راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در تهران راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رادیو اوستون نروژ در گزارشی از راهپیمایی باشکوه ملت ایران به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران را ناشی از بیماری کوررنگی این کشورها توصیف کرد.

 

در گزارش رادیو اوستون آمده است: صحنه‎های حضور میلیونی ملت ایران در خیابان‎های تهران و سایر شهرها بر خلاف آن چه اعضای سازمان مجاهدین خلق و مخالفان ایران در پاریس و آمریکا عنوان می کنند، ساخته و پرداخته دستگاه‎های تبلیغاتی نظام نیست بلکه این نشان دهنده ماهیت ملت ایران است که از نظامی که به آن اعتقاد دارد، حمایت می کند.

 

این رادیو افزود: این صحنه‎ها بر این نکته دلالت می کند که ایرانیان 34 سال است که به این نظام اعتقاد دارند و در آینده نیز از نظامی که نشان دهنده عقیده اسلامی آنان است، دفاع خواهند کرد و نظام ولایت فقیه را بهترین نظام ممکن می دانند.

 

اوستون با اشاره به این که آمریکا و غرب در قبال ایران دچار بیماری کوررنگی شده اند، تاکید کرد: پافشاری آمریکا و کشورهای غربی بر محاصره سیاسی و تحریم اقتصادی ایران که به صورت مستقیم به ملت فشار می آورد، نشان می دهد که این کشورها با بیماری کوررنگی مواجه شده و به درمان و علاج قطعی نیاز دارند تا بتوانند واقعیت‎ها را در قبال ایران ببینند.

 

این رادیوی نروژی ادامه داد: آمریکا و غرب همچنان با تفکر کهنه خود درباره انقلاب علمای دین، دست و پنجه نرم می کنند و اعتقاد دارند که می توانند زمینه انقلاب علیه نظام کنونی ایران را فراهم سازند. انقلاب اسلامی با وجود همه این فشارها در زمینه های مختلف صنعتی و تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و طی دو سال از غنی سازی 3 درصد اورانیوم به 20 درصد رسید.

 

رادیو اوستون بر لزوم پذیرش قدرت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: فشار سیاسی علیه ایران به شکست انجامیده و ایران هم اکنون به دولتی برجسته و تاثیرگذار در منطقه مبدل شده است و کاهش محاصره غزه و اصابت موشک فجر ایرانی به قلب تل آویو که معادله توازن قدرت میان حماس و جهاد اسلامی در برابر ارتش صهیونیستی را بهم زد بر این موضوع دلالت دارد.

 

اوستون با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که تلاش آمریکا و غرب برای تقابل ملت با نظام ناکام مانده است، خاطر نشان ساخت: کشورهای غربی با تحریم اقتصادی درصدد قرار دادن ملت در برابر نظام و انقلاب بود، ولی راهپیمایی صبح یکشنبه نشان داد که ایرانیان با وجود فشار اقتصادی همچنان در صحنه هستند و حاضرند فشار را در راه پیشرفت علمی، هسته‎ای، نظامی و پزشکی تحمل کنند.

 

این شبکه رادیویی از فرمانبری ملت ایران از مقام معظم رهبری به عنوان راز ناکامی پروژه‎های غرب یاد کرد و افزود: ایمان ملت ایران به ولی فقیه یکی از رازهای شکست پروژه‎های غرب علیه ایران به شمار می آید. ایرانیان که به نظریه ولایت فقیه ایمان دارند و (حضرت) آیت الله خامنه‎ای را نایب امام زمان(عج) می دانند به همه تبلیغات صورت گرفته علیه رهبر خود از سوی رسانه‏‎های غربی و رسانه‎های ایرانی وابسته به دشمنان بی توجه بوده و پیشرفت سی و چهار ساله کشور خود را ناشی از فضل الهی و عنایت امام منتظر(عج) می دانند.

 

این گزارش ادامه داد: فلسفه الفت میان عقیده، سیاست، اقتصاد و مبانی دین اسلام ویژگی منحصر به فردی است که صبر و استقامت ملت ایران و ایمان به ولایت فقیه را به همراه داشته است. خصوصا این که شهروندان ایرانی به خوبی ناکامی میلیاردها دلار صرف شده در اروپا برای نجات از بحران اقتصادی را مشاهده می کنند ولی ملت ایران با وجود تحریم اقتصادی همچنان قوی مانده و حتی فقرا نیز بر خلاف کشورهای اروپایی بدون این که در کنار خیابان بنشیند به رزق روزانه دست می یابند.

 

رادیو اوستون، مقامات اروپایی را به تجدید نظر در تعامل با ایران فراخواند و تاکید کرد: رهبران آمریکا و کشورهای غربی باید بدانند که ایران یک کشور بی نظیر در منطقه بوده، هست و خواهند ماند و دوران پافشاری بر دشمن جلوه دادن این کشور به پایان رسیده است. نتیجه 34 سال دشمنی با ایران را امروز از تلویزیون مشاهده کرده و دیدیم که ایرانیان چگونه از رهبر، نظام ولایت فقیه، ارتش و سپاه حمایت کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» سر داده و آزادی فلسطین را خواستار شدند./980/ب912/ک

ارسال نظرات