۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۵۶۲۵۷
شکوه استقامت در قاب رسانه های خارجی(30)؛

نهرین نت عراق: ایرانیان به فرمان رهبر خود لبیک گفته و به خیابان‎ها آمدند

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری نهرین نت عراق، حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را لبیک گویی ملت به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت در این راهپیمایی توصیف کرد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در بوشهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری النهرین نت عراق، مشارکت شهروندان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران و سایر شهرهای ایران را بسیار پرشور توصیف کرد و نوشت: راهپیمایی میلیونی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «حماسه وحدت و مشارکت ملی» در تهران و سایر شهرها برگزار شد و تظاهرکنندگان بر حمایت قاطع از مبانی انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با رهبری و دستاوردهای علمی به دست آمده در سال‎های گذشته تاکید کردند.

 

این خبرگزاری افزود: راهپیمایی عظیمی از مناطق ده‎گانه تهران به سوی میدان آزادی برگزار شد و شهروندان با حضور گسترده در این راهپیمایی به سر دادن شعار در حمایت از انقلاب و اهداف آن و مخالفت با استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداختند.

 

نهرین نت تصریح کرد: میلیون‎ها تن از ایرانیان در سراسر این کشور شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‎ای اعلام کردند.

 

این خبرگزاری عراقی با اشاره به این که ملت ایران به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفت، ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی هوایی ایران تاکید کرد که ملت انقلابی و مقاوم ایران با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر ناامیدی را به اردوی دشمن خواهد برد./980/ب902/د

ارسال نظرات