۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۵۶۲۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمنان همواره از بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری ملت ضربه خورده‎اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارتقای بصیرت و بینش دینی مردم مؤمن، متعهد و ولایت‌مدار ایران اسلامی دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در همایش بصیرتی نیروهای مسلح با عنوان فدائیان ولایت که با حضور فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی مراغه آذربایجان شرقی در پادگان ارتش امام رضا(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیام مهم راهپیمایی بزرگ ملت در روز گذشته وحدت و یکدلی در سایه تبعیت از ولایت بود.

 

حجت الاسلام ولایی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارتقای بصیرت و بینش دینی مردم مؤمن، متعهد و ولایت‌مدار ایران اسلامی دانست و افزود: امروز خدمت به مردم ایران اسلامی برای نیروهای نظامی و انتظامی زیر پرچم ولایت افتخاری بزرگ است و این نیرو ها باید در جهت جلب اعتماد مردم و کسب رضایتمندی آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان نظام اسلامی همواره از بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران ضربه خورده اند، گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان پیام مهم و روشن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بود.

 

حجت الاسلام ولایی افزود: مردم ایران با تأسی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرده و با پشت سر گذاشتن آزمون‌های سخت و نفسگیر به جهانیان ثابت کرده اند که هیچگاه دست از آرمان‌های نظام بر نمی ‌دارند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که این حضور باشکوه و حماسه ساز پاسخی کوبنده از سوی مردم به زورمداری های جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود، افزود: در شرایطی که دشمنان با انواع دسیسه ها به دنبال حضور کمرنگ مردم در صحنه بودند، حماسه میلیونی مردم نشان داد که استکبار در هر عرصه ای در مقابله با ملت ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عزت و اقتدار نیروهای مسلح در نظام اسلامی را مرهون مدیریت و درایت فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای دانست و گفت: به برکت انقلاب امروز نیروهای مسلح ما به نیروهایی مقتدر، متعهد، خودکفا تبدیل شده که با وجود این نیروها هیچ قدرتی جرات تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را ندارد.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که هرگونه تهدید احتمالی دشمنان نظام اسلامی با پاسخ کوبنده دلیرمردان سپاه، ارتش و بسیج مواجه خواهد شد، تأکید کرد: شهادت در راه خدا و خدمت به مردم آرزوی تک تک نیرو های مسلح بوده و این نیرو های متعهد و ایثارگر توانسته اند با خدمات و رشادت های خود عزت و افتخار را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند./935/پ203/ب

ارسال نظرات