۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۵۶۲۹۲

قدردانی امام جمعه اصفهان از حضور مردم در حماسه 22 بهمن ماه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان در پیامی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدر دانی کرد و گفت: بی شک حرکت مردم که همراه با غیرت و مردانگی، عشق و وفا، آگاهی و شعور و عزت همراه بود، موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در پیامی از حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بار دیگر ملت ایران با خلق حماسه در فصل سرد زمستان، بهاری دل انگیز آفریدند و با بصیرتی وصف ناپذیر در اوج تبلیغات رسانه‌های مختلف استکبار و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی و اوج مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی و بد اخلاقی‌های سیاسی برخی مسؤولین آزمون دیگری را با سر بلندی و سر افرازی با بهترین نمرات پشت سر گذاشته و کوتاهی‌ها را به حساب انقلاب و نظام نگذاشتند و بدون لحظه‌ای تردید لبیک گویان به ندای رهبرشان استوارتر قدم برداشتند، بلندتر فریاد زدند و پرشورتر به میدان آمدند.

بی شک حرکت مردم که همراه با غیرت و مردانگی، عشق و وفا، آگاهی و شعور و عزت همراه بود حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان‌تر از هر زمان دیگر کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

خداوند بزرگ را به خاطر داشتن مردمی که برای اسلام و انقلاب و نظام آبرو می‌آفرینند شکر می‌کنیم و عزت و سربلندی همه مردم ایران و نظام اسلامی را خواستارم./993/د101/ب

ارسال نظرات