۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۳۴۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ملت ایران ثابت کردند پای آرمان‌های انقلاب خواهند ماند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران همواره در مسیر حفظ آرمان های انقلاب، امام و رهبری ثابت قدم بوده و هستند، گفت: ملت ولایت مدار و بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های انقلاب خواهند ماند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگارب خبرگزاری رسا در ساری،  حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب به راهپیمایی حماسی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ولایت باور و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر اوج وحدت، یکپارچگی و همبستگی خود را به منصه ظهور کشانده و با خلق حماسه ای ماندگار سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را جشن گرفتند. 

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه ای بود که چشم بدبینان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کور کرد و ولایتمداری و وفاداری مردم را به اسلام، انقلاب و رهبری به اثبات رسانید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: همان مردمی که تا یک دهه اخیر از هجمه، ارعاب و دشنام صدام و بعثی های ملحد نهراسیدند و با فتح قلل رفیع ایثار و شهامت و با اهدای شهدای والامقام توانستند انقلاب و اسلام را بیمه کنند این بار نیز با بصیرت و درک عمیق شرایط حساس کنونی کشور و منطقه، امید جنایتکاران صهیونیزم و استکبار جهانی را به یأس مبدل و با مشارکت و حضوری بیاد ماندنی برای چندمین بار با مقتدای خویش تجدید عهد کردند.

وی با اشاره به این که ساختار همیشگی استکبار به ویژه آمریکا و ایادی غرب و شرق آن، مبارزه با اسلام و آزادیخواهی در جهان است، تأکید کرد: با پدید آمدن انقلاب اسلامی در ایران و گسترش اندیشه های ناب اسلام در سراسر جهان، مانع بزرگی در مسیر حرکت مستکبران عالم به وجود آمد و دشمنان را مصمم کرد تا نسبت به قبل نقشه‌ها و برنامه ریزی‌های بیشتر و مختلفی را برای از بین بردن اسلام و در رأس آن این انقلاب دینی، طراحی کنند.

این مسؤول فرهنگی، هدف دشمن را از بین بردن اندیشه‌های استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در سی و چهار سالی که از عمر با برکت انقلاب می گذرد، حوادث بسیاری در کشور رخ داده است که در همه این اتفاقات ملت بزرگ ایران اسلامی با توکل به خداوند و تمسک به قرآن و اهل بیت‌(ع) و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری توانستند کارنامه درخشانی از خود در تاریخ به ثبت برسانند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بی‌نظیر خواندن حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: آفرین بر این ملت سترگ که همگام با رهبر معظم انقلاب به حفظ دستاوردهای نظام الهی کمر همت بسته و چونان کوهی استوار پشت سر رهبری معظم  انقلاب گام بر می دارد و حتی برای لحظه ای هم ضرب آهنگ حرکت خویش را از معظم له تندتر یا کندتر نمی کند.

حجت الاسلام شکریان اضافه کرد: ملت بزرگ، شریف و ولایت باور ایران در حماسه مردمی 22 بهمن ثابت کرد که در مواقع حساس و بحرانی بسیار هشیارتر و با بصیرت تر از بسیاری از رجال و نخبگان سیاسی تصمیم می گیرد و عمل می کند، چرا که بر عمود خیمه انقلاب اتکا و چه تکیه گاهی مطمئن تر از خط ولایت فقیه که می تواند انسان را از کژی ها و گمراهی ها برهاند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان بدانند که به برکت وجود شریف امام زمان(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مرجعیت و باورهای دینی و انقلابی این مردم بزرگ و قدرشناس این نهضت از بلایا و گزند در امان خواهد ماند و خون پاک شهیدان گلگون کفن و یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران چونان چراغی پیش روی راه این ملت تا ظهور حضرت حجت قرار خواهد داشت./950/پ202/س

ارسال نظرات