۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۵۶۴۳۵
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

نمایشگاه سبک زندگی، گامی در اجرایی کردن مطالبات رهبری است

خبرگزاری رسا - قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برپایی نمایشگاه سبک زندگی را جدی گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه دانست.
افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي سبک زندگي اسلامي در قم افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي سبک زندگي اسلامي در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی، قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) روز سه شنبه 24 بهمن‌ماه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه سبک زندگی اسلامی که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، در گفت‌و گو با خبرنگاران با اشاره به این که این نمایشگاه، نمایشگاه بسیار خوبی است، ابراز داشت: برپایی این نمایشگاه نشان می‌دهد که بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سبک زندگی بسیار جدی گرفته شده و سازمان‌های مختلف در این موضوع وارد شدند و کارهایی هم که انجام گرفته بسیار ارزشمند است.
وی افزود: همان‌گونه که در عرصه‌های مختلف همچون صحنه هوا و فضا، صنعت و تکنولوژی توانستیم با شتاب بی‌نظیری پیش برویم امیدواریم بتوانیم در عرصه ارائه شیوه صحیح سبک زندگی هم موفق باشیم که این نمایشگاه نوید دهنده همین مطلب است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با پاسخ به این پرسش که برگزاری این نمایشگاه چگونه می‌تواند فرمایش رهبر معظم انقلاب را در جامعه نهادینه کند، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه یک نوع فرهنگ‌سازی و جلب توجه اندیشمندان و فرهیختگان جامعه است که در حوزه خود وارد شوند و برگزاری این نمایشگاه تجلیل از افرادی است که در این عرصه فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این‌که پرداختن به سبک زندگی یک موضوع بی سابقه‌ است، افزود: برپایی چنین نمایشگاهی این نوید را می‌دهد که با شتاب بی نظیری پیش برویم و بتوانیم در آینده نزدیک قله‌های پیشرفت را فتح کنیم و الگویی برای کشورهای دیگر باشیم.
وی گفت: برگزاری این نمایشگاه از دستاوردهای مهمی است که افراد جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند و در رشد و شکوفایی جامعه هم بدون شک تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند کشور را به اهداف والای خود برساند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان با تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: باید در آینده نمایشگاه‌های بزرگ تر و جدی‌تری در زمینه سبک زندگی برگزار شود تا این مسأله به صورت بهتر و شفاف‌تری برای جامعه تبیین شود./907/پ202/پ
ارسال نظرات