۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۵۶۵۳۳
نماینده مجلس خبرگان:

دشمن برای فریب نسل جوان برنامه‌ریزی هدفمند و گسترده را در پیش گرفت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن تحقیقات بسیاری درباره فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی ایران انجام داده است تا در زمان لازم به نسل جوان کشورمان لطمه وارد کند، گفت: نسل جوان باید هوشیار باشند تا فریب توطئه های شوم دشمنان را نخورند و این مسأله تنها با پیروی از ولایت امکان پذیر خواهد بود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در گردهمایی مشترک ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج که در ساری برگزار شد با اشاره به این که علیرغم بیش از سه دهه تحریم و تهدید نظام اسلامی همچنان با اقتدار در عرصه جهانی حضور دارد، گفت: ملت ایران اسلامی همواره ثابت کردند که پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

 

وی تنها را ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب را تبعیت از ولی فقیه دانست و با بیان این که ولایت فقیه در 34 سال اخیر عامل اقتدار نظام بوده است، افزود: همه فتنه ها و توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب با هوشیاری و تدبیر ولی فقیه خنثی شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی ثابت کردند که در دفاع از ولایت فقیه ثابت قدم هستند، خاطرنشان کرد: تحریم ها و فشار نمی تواند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازد.

 

آیت الله طبرسی به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد وبا بیان این که نهضت انقلاب با رهبری مرجعیت دینی و همراهی روحانیت آگاه و اصیل به پیروزی رسید، تصریح کرد: علما و روحانیان در 34 سال اخیر نیز همراه با مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضوری بی نظیر داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دو قشر پاسداران انقلاب اسلامی و روحانیان از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز با اتحاد و همبستگی در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی گام برداشتند، خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان انقلاب برای تضعیف این دو قشر تأثیر گذار جامعه اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند اما همواره با هوشیاری وبصیرت ملت ایران با شکست مواجه شده است.

 

امام جمعه ساری، روحانیت را مرزبانان عقیده معرفی کرد و با بیان این که سپاهیان نیز همراه با روحانیت نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایفا کردند، ادامه داد: همراهی روحانیت و پاسداران انقلاب در 34 سال اخیر نقش مؤثری در استحکام پایه های انقلاب اسلامی داشته است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن تحقیقات بسیاری درباره فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی ایران انجام داده است تا در زمان لازم به نسل جوان کشورمان لطمه وارد کند، گفت: نسل جوان باید هوشیار باشند تا فریب توطئه های شوم دشمنان را نخورند و این مسأله تنها با پیروی از ولایت امکان پذیر خواهد بود.

 

وی تفرقه و اختلاف افکنی را یکی از نقشه‌های دشمنان برای تضعیف نظام دانست و خاطرنشان کرد: امروز تنها راه عبور از توطئه افکنی دشمنان وحدت و همبستگی میان مسؤولان و مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تفرقه در کشور زمینه تحقق اهداف شوم دشمنان را فراهم می کند، ادامه داد: مسؤولان باید با نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها به دنبال وحدت باشند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات