۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۵۶۵۵۳
آیت الله اراکی:

تنها چند گام به پیروزی ملت بحرین مانده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به تحقق وعده الهی، تصریح کرد: چند گامی بیش به پیروزی انقلاب بحرین باقی نمانده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين محسن اراکي

 

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا، آیت الله اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، امشب در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد انقلاب بحرین و یادبود 120 شهید این انقلاب که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد، اظهار داشت: من از جانب خود، حمایت حوزه علمیه قم و علمای بزرگ را از انقلاب مردم بحرین اعلام و به آنان نوید می دهم که دومین سال انقلاب خود را سال پیروزی نهضت بدانند. 

 

وی افزود: باید به ملتی که با دست خالی به جنگ دشمن بی رحم که از پشتیبانی همه قدرت‎های بزرگ جهانی برخوردار است و بدون هیچ حد و مرزی به سرکوب مردم می پردازد، تبریک گفت.  

 

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: شکنجه‎ها، برخوردهای خشن خیابانی، به کارگیری نیروهای اجنبی برای سرکوب مردمی و استفاده از تمامی ابزارهای روانی نتوانست عزم ملت بزرگ و مقاوم بحرین را در هم بشکند.

 

آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: این قیام الهی نه تنها با سرکوب و جنگ روانی متوقف نشد، بلکه روز به روز گسترده و مقاوم‎تر شده است. این تداوم و اراده خلل ناپذیر، گواهی روشن بر پیروزی ملت بحرین است.

 

وی افزود: تداوم استفاده از شیوه‎های مسالمت آمیز در قیام بحرین، این انقلاب را به یکی از نادرترین قیام‎ها تبدیل ساخته است. دو سال از آغاز انقلاب مردم بحرین گذشته است و آنان شهدای بسیاری تقدیم این انقلاب کرده‎اند، اما همچنان به شیوه مسالمت آمیز قیام خود ادامه می دهند.  

 

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: باید اطمینان داشت که سال آینده، سال پیروزی و به هدف رسیدن قیام مردم بحرین است. 

 

آیت الله اراکی ضمن بیان این که مردم بحرین برای رسیدن به پیروزی باید به سه عامل مهم توجه ویژه داشته باشند، گفت: اعتماد به خدا و ایمان به وعده های الهی نخستین عامل است.

 

وی افزود: عامل دوم که مردم بحرین باید همواره در نظر داشته باشند ثبات و صبر است که یکی از مهم‎ترین ارکان پیروزی نیز قلمداد می شود. مردم بحرین تاکنون شهدای زیادی تقدیم نهضت خود کرده‎اند و رنج‎های زیادی را به جان خریده اند، اما سخت‎تر از تمامی این مشکلات، رها کردن راه مقاومت و پایداری است.

 

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: سومین عامل مهم برای پیروزی انقلاب بحرین نیز حفظ وحدت است، مردم بحرین باید همواره پیرو علمای زاهد و خداشناس خود بوده و پشت سر آنان حرکت کنند.

 

آیت الله اراکی در پایان ضمن اشاره به وعده‎های خدا در خصوص پیروزی صابران و معتقدان به وعده‎های الهی تاکید کرد: چند گامی بیش به سوی پیروزی مردم بحرین باقی نمانده است./990/ب202/د

ارسال نظرات