۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۵۵۵
حجت الاسلام ذوالنور:

هم افزایی مسلمانان پایه های نظام استکباری را لرزان می کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کنگره شهدای روحانی کشور، هم افزایی کشورهای اسلامی را زمینه ساز سست شدن پایه های نظام استکباری دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید با وحدت و همدلی زمینه نابودی کامل نظام سلطه را فراهم کنند.
حجت الاسلام ذوالنوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، دبیر کنگره شهدای روحانی کشور عصر چهارشنبه در یادواره 230 شهید املش به ولایت مداری ملت ایران اسلامی در 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: ملت ولایت مدار کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب با حضو در صحنه های مختلف ثابت کردند که پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

 

وی پیروی از ولایت را رمز بقا و دوام نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: 22 بهمن را می توان تجلی حضور ملت ایران در دفاع از ولایت دانست.

 

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با این حضور بی نظیر خود بار دیگر پایبندی خود به اصل نظام و آرمان های انقلاب را به اثبات رساندند، تصریح کرد: این ملت با بصیرت، هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند.

 

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که راهیپمایی ملت ایران در 22 بهمن امسال حاوی پیام روشنی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، بیان داشت: 22 بهمن پاسخ محکمی به بی تأثیر بودن تحریم ها از سوی دشمنان بود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی با تشدید تحریم ها و فشار سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را داشتند، خاطرنشان کرد: اما ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی با آن حضور وصف ناپذیر خود به دنیا فهماندند که فشارهای اقتصادی نمی تواند در اراده ملت نسبت به نظام و آرمان های انقلاب تغییری ایجاد کند.

 

دبیر کنگره شهدای روحانی کشور با بیان این که پایبندی ملت ایران به ارزش های انقلاب هر روز بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: پیوند مردم کشورمان با آرمان های انقلاب یک پیوند ناگسستنی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه بهره گیری از توان نیروهای جوان کشورمان در عرصه های مختلف به پیشرفت گسترده دست یافته است، ادامه داد: این پیشرفت ها بسیاری از کشورهای دنیا را متحیر کرده است.

 

حجت الاسلام ذوالنور وحدت، همدلی و ولایت مداری را رمز دستیابی کشورمان به پیشرفت ها دانست و خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه افکنی های دشمنان در 34 سال اخیر، امروز شاهد پیشرفت و تعالی نظام در عرصه جهانی هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی در دنیا اشاره کرد و با بیان این که امروز اسلام ناب و حقیقی به برکت انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است، تصریح کرد: موج اسلام خواهی در دنیا موجب هراس جبهه استکبار شده است.

 

دبیر کنگره شهدای روحانی کشور با بیان این که امروز ایران اسلامی به عنوان یک الگوی موفق برای بسیاری از کشورها مطرح است، خاطرنشان کرد: بسیاری از ملت های مسلمان و آزاده نظام اسلامی را الگوی خود قرار داده اند و این نشان دهنده جایگاه ارزنده ایران اسلامی در عرصه جهانی است.

 

حجت الاسلام ذوالنور در بخش پایانی سخنان خود هم افزایی کشورهای اسلامی را زمینه ساز سست شدن پایه های نظام استکباری دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید با وحدت و همدلی زمینه نابودی کامل نظام سلطه را فراهم کنند./950/پ202/ج

ارسال نظرات