۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۵۶۶۲۹
روز یکشنبه؛

تجمع حمایت از مردم بحرین در پاریس برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ انجمن اسلامی الغدیر فرانسه از مسلمانان و همه آزادی‎خواهان خواست روز یکشنبه در حمایت از ملت بحرین در میدان اصلی پاریس تجمع کنند.
تشييع حاج حبيب عبدالله يکي از شهداي انقلاب بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع حمایت و همبستگی با ملت مظلوم بحرین، روز یکشنبه هفته آینده از سوی انجمن اسلامی الغدیر فرانسه در میدان تروکادرو در پاریس برگزار می شود. 


در اطلاعیه این انجمن اسلامی آمده است: ستمدیدگان از کربلا تا بحرین هیچ مدافعی نیافتند، قطعا شما در کربلا حاضر نبودید، اما شاهد سرکوب مردم بحرین هستید.


انجمن اسلامی الغدیر فرانسه تاکید کرد: دو سال از آغاز انقلاب مردم بحرین در چهارده فوریه 2011 علیه رژیم آل خلیفه می‎گذرد، اما وضع بحرین نه تنها هیچ تغییری نکرده است بلکه تعداد شهدا و قربانیانی که به دلیل درخواست آزادی و دموکراسی از سوی نظام به صورت وحشیانه سرکوب می‎شوند، در حال افزایش است.


این انجمن افزود: فدراسیون بین المللی حقوق بشر اعلام کرده است که از زمان آغاز انقلاب بحرین تاکنون حداقل 80 نفر جان خود را از دست داده‎اند، 34 تن از این افراد در زمان انتشار گزارش کمیته حقیقت یاب آل خلیفه به شهادت رسیدند.

 

گفتنی است امروز 14 فوریه مصادف با دومین سالروز آغاز انقلاب مشروع و مردمی ملت بحرین علیه نظام فاسد آل‎خلیفه است./990/ب903/د

ارسال نظرات