۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۵۶۶۴۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

سلاح از لوازم اصلی مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان، کنار گذاشتن سلاح از سوی مقاومت را خواسته اسرائیل دانست و گفت: از بین رفتن رژیم اشغالگر صهیونیستی سبب بازگشت حیات به کشورهای منطقه می‎شود.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، امروز در در دیدار با پزشکان لبنانی گفت: هماهنگی‎ها بین دولت و مقاومت بیش از گذشته شده است. مقاومت در تمامی موارد پایبند به قوانین و ضوابط کشوری است و به هیچ عنوان از آن خارج و یا در مقابل آن ایستادگی نمی کند.

وی با اشاره به دفاع مقاومت از لبنان در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: ارتش لبنان در کنار مقاومت در هنگام پاسخ به تجاوز رژیم اسرائیل همکاری می کرد و  مقاومت هیچ وقت این اجازه را به خود نداده است که در صلاحیت‎های ارتش دخالت کند.


این رهبر مقاومت در ادامه عنوان کرد: مقاومت و حکومت توافق کرده‎اند که در مسائل استراتژیک ملی دفاعی و تحقیقات ملی برای دفاع و حمایت از لبنان همدیگر را یاری کنند، نه اینکه به تعدیل توازن بین نیروهای سیاسی بپردازند.


معاون دبیرکل حزب الله لبنان، سلاح را از لوازم اصلی مقاومت دانست و افزود: مقاومت برای آن که بتواند از لبنان دفاع و نیروهای را آموزش و تجهیز کند احتیاج به اسلحه دارد و اسم این خواسته مناقشه بر سر سلاح نیست بلکه این یک امر فرعی برای یک مسأله بسیار بزرگتری به نام مقاومت در برابر دشمنان است.


وی تصریح کرد: متاسفانه کسانی در صدد حمایت از مواضع اسرائیل در منطقه هستند و به همین علت بحث از سلاح مقاومت می کنند و به دنبال سرنگونی مقاومت هستند.


شیخ نعیم قاسم سقوط رژیم تکفیری اسرائیل را پیروزی بزرگ و حیاتی برای کشورهای منطقه، عربی و لبنان دانست و خاطرنشان کرد: وجود رژیم صهیونیستی در منطقه به معنای پایان کشورهای منطقه است./994/ب902/د

 


ارسال نظرات