۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۶۹۹
امام جمعه زنجان:

اختلافات جناحی برخاسته از هوای نفس مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: مسؤولان به جای اختلافات جناحی که برخاسته از هوای نفس است، به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به این‌که اقشار متوسط و ضعیف جامعه از افزایش بی‌رویه کالاها و قیمت‌ها ناراضی هستند،‌ اظهار داشت: شکرانه حضور گسترده مردم در تمامی صحنه های انقلاب، فعالیت صادقانه و بی منت مسؤولان به ملت است که البته این میزان خدمتگزاری که تاکنون صورت گرفته مطلوب بوده اما ناکافی است.

 

وی با تأکید بر این‌که مسؤولان به جای اختلافات سیاسی و جناحی که برخاسته از هوای نفس است، به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: در طول شش ماه گذشته قیمت تمامی کالاها در حد سه برابر با افزایش مواجه بوده است، این در حالی است که ملت با حضور خالصانه در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به نظام را نشان دادند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که مسؤولان نباید به بهانه های مختلف به تخریب آبروی یکدیگر بپردازند، گفت: اختلاف سلیقه مسأله‌ای طبیعی است، اما این تضاد سلایق در نهایت بایستی به تعالی نظام ختم شود، نه بازی های سیاسی و جناحی، مسؤولان متوجه باشند که نباید با ریختن آبروی همدیگر دشمنان را شاد کنند و بهانه ای برای توطئه چنینی دست استکبار بدهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر این‌که چنین اختلافاتی به ضرر نظام و دشمن شادکن است، تصریح کرد: مسؤولان باید به جای پرداختن به اختلاف سلیقه ها، فکری به حال معیشت مردم کنند، چراکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود تمام مشکلات اقتصادی، حجت را بر مسؤولان تمام و وظیفه آنان را در برابر ملت ایران سنگین تر کرد.

 

وی با اشاره به این‌که ملت ایران جزء بهترین امت های رسول خدا در طول تاریخ محسوب می شوند، گفت: مردم بارها در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با نثار جان و مال و خون خود بارها ثابت کردند که همواره از مسؤولان چند گام جلوتر هستند. مردم همواره ثابت کرده اند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که طرح مسأله مذاکره از سوی آمریکا فریبی بیش نیست، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا از یک سو ادعای آماده بودن برای مذاکره دارد و از سوی دیگر برنامه تشدید تحریم ها علیه ایران را امضا می کند، آمریکا بدانند لت ایران هیچ گاه زیر بار زور نخواهند رفت.

 

وی خواستار هوشیاری و بصیرت مردم و مسؤولان نسبت به فتنه‌هایب جدید آمریکا در آستانه انتخابات خرداد سال آینده شد و گفت: وزیر بی تجربه امور خارجه آمریکا تحریم های جدید را هوشمندانه و فلج کننده معرفی می کند و به صراحت می گوید هیچ کشوری حق خرید یک بشکه نفت از جمهوری اسلامی را ندارد، حقیقت آن است که اگر این تحریم ها تأثیرگذار بود تا به امروز باید شاهد نتایج آن بودیم./9351/پ201/س

ارسال نظرات