۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۵۶۷۳۵
رهبر شیعیان پاکستان:

لغو مجازات اعدام سبب تشدید حملات تروریستی می‎شود

خبرگزاری رسا - رییس تحریک اسلامی پاکستان، لغو مجازات اعدام را موجب افزایش حملات تروریستی گروه‎های وھابی در پاکستان توصیف کرد.
حجت الاسلام سيد ساجد علي نقوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی، رھبر شیعیان و رییس تحریک اسلامی پاکستان، روز گذشته در کنفرانس "مبارزہ با تروریسم و احیای فرھنگ امنیت" که در اسلام آباد برگزار شد از ترویج اندیشه‎ھای تکفیری وھابی در این کشور به شدت انتقاد کرد.


این کنفرانس از سوی حزب ملی مردمی پاکستان و با حضور شخصیت‎ھای سیاسی، اجتماعی و رھبران ملی سراسر این کشور برگزار شد .


رھبر شیعیان پاکستان از عدم اعدام جنایتکاران و درخواست لغو مجازات اعدام در این کشور به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: لغو مجازات اعدام سبب تشدید حملات تروریستی در پاکستان می‎شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نقوی با اشاره به عدم انتشار گزارش‎ تحقیق‎های تروریستی، تصریح کرد: تروریست‎ها به دلیل حمایت بعضی از سران کشور در حال قدرت روزافزون هستند.


وی اکتفا به بازداشت تروریست‎ها را بی‎فایده خواند و ادامه داد: دست‎ھای پنھان و حمایت کنندگان گروہ‎ھای تروریستی نیز باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.  


رییس تحریک اسلامی پاکستان تاکید کرد: محکومیت لفظی در توقف فعالیت‎ھای تروریستی در این کشور کافی نیست بلکه دولت، گروہ‎ھای سیاسی و مردمی برای توقف افکار تکفیری و شیعه کشی در پاکستان عملا اقدام کنند. 


وی در بخش پایانی از بی توجهی سیاستمداران و فعالان اجتماعی از کشتار شیعیان بلتستان به شدت ابراز تاسف کرد./988/ب902/د

ارسال نظرات