۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۵۶۷۴۱
در اهواز؛

ثبت نام کاروان پیاده روی تا شلمچه در مسیر عرشیان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه مشکات و دبیر اجرایی کاروان پیاده از اهواز تا شلمچه «مسیر عرشیان» از آغاز زمان ثبت نام در این کاروان خبرداد.
ثبت نام کاروان پیاده روی تا شلمچه در مسیر عرشیان آغاز شد

حجت الاسلام صادق عیدی، مسؤول مؤسسه مشکات و دبیر اجرایی کاروان پیاده از اهواز تا شلمچه «مسیر عرشیان»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که زمان ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در این کاروان آغاز شده است اظهار داشت: در کلانشهر اهواز غرفه هایی موجود است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آن ها نام نویسی کنند.

وی با بیان این که پیاده روی این کاروان در دو نوبت برگزار خواهد شد خاطرنشان ساخت: مراسم ابتدای ویژه بانوان در 11 اسفند برگزار و پیاده روی آقایان در 18 همین ماه با تعداد نفرات هزار و دویست نفر خواهد بود.  

حجت الاسلام عیدی در ادامه سخنانش ظرفیت پذیرش ویژه بانوان را هزار و هشتصد نفر عنوان کرد و گفت: مسیر حرکت کاروان بانوان از مسجد جامع اهواز خواهد بود.

دبیر اجرایی کاروان پیاده روی «مسیر عرشیان» با بیان این که امسال تعداد پذیرش ثبت نام علاقه مندان نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است افزود: سال گذشته ظرفیت پذیرش دو هزار نفر بوده که خوشبختانه امسال هزار نفر به این تعداد افزوده شده است.

مسؤول مؤسسه فرهنگی مذهبی مشکات اهواز همچنین تصریح کرد: بخش سوم حرکت کاروان پیاده‌روی در مسیر عرشیان 4 فروردین‌ماه با حضور 72 نفر از منتخبان کاروان‌ها است که در 5 شبانه‌روز به صورت پیاده تا یادمان شلمچه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عیدی به حضور مبلغان و راویان دفاع مقدس در این کاروان اشاره کرد و افزود: در بررسی های انجام شده پیش بینی می شود که بیش از 50 مبلغ در این کاروان حضور پیدا و به فعالیت تبلیغی بپردازند.

وی بیان داشت: نام‌نویسی دانشجویی از 1 تا 5 اسفندماه در دانشگاه‌ها و مهلت نام‌نویسی شهری برای عموم مردم تا 30 بهمن‌ماه در شهر صورت خواهد بود.

دبیر اجرایی کاروان پیاده روی «مسیر عرشیان» با اشاره به برنامه های جنبی این کاروان اظهار داشت: مسابقه وبلاگ نویسی، سخنرانی مذهبی، مداحی در یادمان شلمچه از مهم ترین برنامه های جنبی خواهند بود.

مسؤول مؤسسه فرهنگی مذهبی مشکات اهواز با اشاره به این که سال گذشته بیشتر شرکت کنندگان در این کاروان دانشجویان و طلاب بودند ابراز داشت: با توجه به حساسیتی که در دانشگاه‌ و حوزه ها وجود دارد، سعی می‌شود طیف غالب کاروان از دانشجویان باشند.

گفتنی است کاروان پیاده در مسیر عرشیان برای سومین سال در اهواز برگزار که با استقبال پرشور از جوانان مواجه شده است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات