۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۸۶۹
امام جمعه شبستر:

با درک موقعیت دشمن مشترک جایی برای تفرقه مسؤولان نمی‌ماند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر وحدت، برادری و انسجام مسؤولان و رؤسای سران سه قوه علیه دشمن مشترک گفت: توصیه بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا نیز وحدت بوده است که با درک این مسائل دیگر جایی برای تفرقه وجود ندارد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای قیام 29 بهمن تبریز که با حضور اقشار مختلف مردم، علما و مسؤولان در مسجد آیت الله انگجی برگزار شد، اظهار داشت: نقش تعیین کننده آذربایجان و تبریز در تحولات سیاسی کشور بر کسی پوشیده نیست، چنانکه رهبر انقلاب اسلامی بارها بر این مسأله تأکید کرده‌اند.

 

وی با بیان این‌که آذربایجان از جایگاه خاصی در انقلاب اسلامی برخوردار بوده و قیام 29 بهمن تبریز جزو افتخارات مردم تبریز به شمار می رود، تصریح کرد: قیام 19 بهمن تبریز به قدری در سراسر کشور جریان‌ساز شد که سایر علما و روحانیان قم، تهران و مشهد با صدور اعلامیه هایی چهلم شهدای تبریز را عزای عمومی اعلام کردند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: قیام 29 بهمن تبریز به عنوان یکی از حلقه های زنجیره انقلاب اسلامی ارتباط ناگسستنی با قیام مردم قم و قیام حماسه آفرینان یزد و جهرم دارد که سرانجام باعث به ثمرنشستن حکومت جمهوری اسلامی و از بین رفتن ظلم و جور رژیم پهلوی شد.

 

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر این‌که قیام 29 بهمن تبریز احیاگر خون شهدای 19 دی قم و آغاز نهضتی فراگیر برای براندازی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود، گفت: به برکت این قیام همه ساله اقشار مختلف مردم استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند که منویات ایشان بارقه‌های امید را در دل مردم این خطه از کشور روشن می کند.

 

امام جمعه شبستر با اشاره به بخش‌هایی رهنمودهای مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: به برکت انقلاب ملت ایران مسیر ولایت فقیه با تمام وجود حرکت می کنند و مشتاق شهادت هستند که توفیق الهی بزرگ برای انقلاب محسوب می شود.

 

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت، برادری و انسجام مسؤولان و رؤسای سران سه قوه علیه دشمن مشترک گفت: توصیه اکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا نیز وحدت و ادامه راه اسلام ناب محمدی، قرآن و سنت رسول الله بوده است که با درک این مسائل دیگر جایی برای تفرقه وجود ندارد.

 

حجت الاسلام محمدزاده در پایان تبعیت عملی از منویات رهبر انقلاب را مورد تأکید قرار داد و اتحاد و میان مسؤولان و مردم را مطالبه اصلی امام، شهدا و رهبری دانست و گفت: همانطور که ولی فقیه زمان فرمودند؛ در شرایطی که دشمنان مختلف انقلاب میان خود علیه نظام اسلامی وحدت دارند، رسالت امروز مسؤولان و مردم یکدلی علیه دشمن مشترک است./935/ت302/س

 

ارسال نظرات