۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۵۶۸۹۰
با یورش نظامیان بحرینی؛

تشییع شهید 16 ساله بحرینی به تنش کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ نظامیان آل‎خلیفه با یورش به شرکت کنندگان در مراسم تشییع نوجوان 16 بحرینی، این مراسم را به تنش کشیده و تعدادی از مردم را زخمی کردند.
تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر حسين الجزيري شهيد 16 ساله بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر شهید 16 ساله انقلاب ملت بحرین که در دومین سالروز آغاز انقلاب از سوی نیروهای امنیتی آل‎خلیفه به شهادت رسید با یورش نظامیان بحرینی به تنش کشیده شد.

 

نظامیان آل‎خلیفه از صبح دیروز فضای منطقه الدیه را کاملا امنیتی کرده به طوری که همه راه‎های منتهی به این منطقه را بسته، ایست‎های بازرسی را شدیدا افزایش داده، از ورود خودرو جلوگیری کرده و به شلیک گازهای اشک آور و سمی به خیل جمیعت شرکت کننده در این مراسم پرداخت.

 

جعمیت بسیار گسترده‎ای در این مراسم حضور یافته بود و برخی از حاضران با کفن در این مراسم شرکت و آمادگی خود را برای شهادت در راه اسلام و انقلاب اعلام کردند.

 

پیکر شهید حسین الجزیری که روز پنجشنبه بر اثر اصابت گلوله‎های ساچمه‎ای نظامیان آل‎خلیفه به شهادت رسیده بود به دلیل خونریزی بار دیگر به غسالخانه برده شد که نیروهای امنیتی در این هنگام نیز به تشییع کنندگان حمله کرده و با تیراندازی و شلیک گازهای اشک آور و سمی در پی متفرق ساختن مردم برآمدند.

 

خودروهای نظامی نیز با سرعت با تشییع کنندگان برخورد کرده که به جراجت شدید بسیاری از شهروندان منجر شد. شهروندان بحرینی در این مراسم با برافراشتن عکس شهید حسین الجزیری و اهتزاز پرچم بحرین بر ادامه اعتراضات تا تحقق کامل خواسته‎های ملت تاکید کردند.

 

گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه، حسین الجزیری نوجوان 16 ساله بحرینی را در دومین سالروز آغاز انقلاب مشروع و مردمی ملت بحرین با گلوله‎های ساچمه‎ای به شهادت رساندند./980/ب902/د

ارسال نظرات