۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۹۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر:

مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای ملت ایران نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که مسؤولان پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند ابراز داشت: اگر می خواهیم نظام و ملتی با نشاط داشته باشیم باید به رهنمود های رهبری خوب توجه کنیم.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي

حجت الاسلام سید محمود موسوی، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: عمل به کلام رهبری سبب می شود که ملت و نظام سعادتمند شوند.

وی با بیان این که بیانات رهبر معظم انقلاب برای همه بخش های نظام راهگشا خواهد بود تأکید کرد: رهبر انقلاب با فرمایشات خویش سرنوشت مذاکره با آمریکا را تبیین کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه سخنانش با تأکید بر این که هدف آمریکا از مذاکره با ایران زیر سلطه بردن این کشور است، اظهار داشت: رهبر انقلاب تکلیف مذاکره با آمریکا را روشن کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که خوشبختانه رهبر انقلاب به جا اعلام موضع کردند، تصریح کرد: مهم ترین راهکار برای مذاکره با آمریکا باید از سوی رهبر معظم انقلاب اتخاذ شود.

وی به نفی مذاکره با آمریکا از سوی مقام معظم رهبری، اشاره و تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با آمریکا، ‌باید از سوی رسانه‌ها، به ویژه رسانه ملی مورد توجه جدی قرار گیرد و این دیدگاه ایشان تبیین و تحلیل شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود: مسؤولانی که از فن بیانی خوب و مطلوب برخودارند باید رهنمود های رهبری را به صورت صحیح تبیین کنند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان همچنین با بیان این که راه نجات نظام اسلامی با توجه به کلام امام خمینی(ره) پیروی از ولایت فقیه است تصریح کرد: مذاکره با آمریکا به هیچ وجه به نفع ملت ایران نخواهد بود بلکه سبب ایجاد مشکلاتی دیگر خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که برخی موج سواران، به خیال خام خود، پیشنهاد مذاکره را فرصت طلایی دیده اند خاطرنشان ساخت: تحقق این مقوله به ضرر کسانی است که خواستار مذاکره با آمریکا هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم با کمک خداوند متعال ملت نظام جمهوری اسلامی با اعتقادی راسخ تهدید های دشمن را خنثی کند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات