۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۵۷۰۰۳
در نوروز 92؛

بیش از 160 طلبه خوزستانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از اعزام بیش از 160 طلبه از مدارس علمیه مختلف این استان به مناطق عملیاتی خبرداد.
راهيان نور-شلمچه

حجت الاسلام امیر عباسی، مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های این نهاد همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 نفر از طلاب استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با بیان این که در تعطیلات نوروزی بیش از چهار اتوبوس حامل طلاب از سوی پایگاه بسیج مدارس علمیه به مناطق جنگی اعزام خواهند شد، گفت: پیش بینی شده است که در نخستین ماه سال 92 بیش از 160 طلبه برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به برنامه های جنبی ویژه کاروان های اعزامی اشاره کرد و افزود: برگزاری دعا، نشست های بصیرتی و روایتی از جنگ از مهم ترین برنامه های جنبی ویژه طلاب اعزام شده به این مناطق خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه سخنانش با تأکید بر این که به یقین مهم ترین رسالت طلاب تبلیغ معارف الهی است، بیان داشت: زمانی که طلاب به مناطق جنگی اعزام می شوند به فعالیت تبلیغی در آن منطقه ها خواهند پرداخت.

مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به هدف اعزام طلاب به مناطق عملیاتی اشاره و خاطرنشان ساخت: نخستین هدف بازدید مستقیم طلاب از مناطق و دیگری فعالیت تبلیغی طلاب و تبیین مسائل مختلف هشت سال دفاع مقدس برای اقشار مردم است.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به اعزام مبلغ با کاروان راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: تاکنون بیش از 560 مبلغه با کاروان دانش آموزان مدارس دخترانه برای فعالیت تبلیغی اعزام شده است.

مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پایان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه طلاب برای حضور در مناطق جنگی شوق و نشاط خوبی دارند که هر ساله کاروان های زیادی به این منظور اعزام می شوند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات