۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۵۷۵۸۲
خطیب جمعه قزوین:

زورگویی‌ آمریکا تأثیری در اراده ملت ایران ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با تأکید براین که ملت ایران اسلامی پای آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلابی با صلابت ایستاده اند، تصریح کرد: زورگویی های آمریکا تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.
حجت الاسلام محمد حسن باريک بين، امام جمعه موقت قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن باریک‌بین ، امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان به پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود مواضع ایران اسلامی در این خصوص به خوبی تبیین و تشریح کردند.

 

وی تشدید تحریم ها برای به زانو در آوردن ملت ایران با بی اثر خواند و با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در برابر این تحریم ها ایستادگی می کنند، افزود: تحریم ها نمی تواند ملت ایران را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند.

 

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به این که رهبری های مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری در چند دهه اخیر زمینه پیشرفت و تعالی نظام را فراهم کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب با مدیریت خود توانستند همه توطئه های دشمنان را خنثی کنند و کشور را در مسیر سعادت هدایت کنند.

 

حجت الاسلام باریک بین با تأکید براین که امروز موقعیت ایران اسلامی به برکت رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری در جهان تثبیت شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در در حال حاضر به عنوان کشوری مقتدر و عزت مند در عرصه جهانی حضور دارد.

 

وی، ملت ایران را مردمی ولایی و بصیر دانست و با بیان این که مردم کشورمان در صحنه های مختلف پاسخ توطئه های دشمنان نظام را داده اند، ادامه داد: 22 بهمن امسال نیز پاسخ دیگر ملت ایران به مستکبران عالم به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که هیچ گاه در برابر ظلم و ظالم سکوت نخواهند کرد، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه به دنیا فهماندند که تحریم‌ها و مسائل اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر حق و حقیقت باز دارد.

 

حجت الاسلام باریک بین با تأکید براین که ملت ایران اسلامی پا آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلابی با صلابت ایستاده اند، تصریح کرد: زورگویی های آمریکا تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

 

وی با بیان این که هر مذاکره ای شرایط و ضوابط خاص به خود را دارد، گفت: ملت ایران اسلامی مردمی منطقی و اهل مذاکره هستند، اما مذاکره ای که در فضای عادلانه  و با صداقت دو طرف همراه باشد.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که آمریکایی ها در 34 سال اخیر نشان دادند که اهل صداقت نیستند و تنها در پی نشان دادن خوی استکباری خود به ملت ها هستند، ادامه داد: ملت مقاوم ایران اسلامی با اقتدار در برابر زیاده خواهان عالم ایستاده و از آرمان های انقلاب دفاع می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اختلاف های اخیر میان مسؤولان کشور اشاره کرد و با بیان این که اختلاف و تفرقه خواسته اصلی دشمنان نظام است، گفت: مسؤولان باید هوشیار باشند تا تحقق بخش اهداف دشمنان نظام نباشند.

 

حجت الاسلام باریک بین بر حفظ هوشیاری سیاسیون در شرایط کنونی کشور تأکید کرد و گفت: مسؤولان همه توان خود را باید حق مشکلات مردم به کار گیرند و از برخی اختلاف ها به شدت پرهیز کنند.

 

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود به تلاش دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که رهبر معظم انقلاب چند سال اخیر همواره تذکراتی را در این خصوص به مسؤولان دادند، گفت: احکام صادره اخیر از سوی قوه قضائیه در خصوص پرونده اختلاس بزرگ مالی جای تقدیر دارد./950/پ201/س

ارسال نظرات