۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۵۷۹۸۹
خطیب جمعه صیدا لبنان:

مقاومت اسلامی از ایران به فلسطین صادر شد

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدا لبنان با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و افزایش قدرت روز افزون آن خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی از ایران آغاز شد و به فلسطین رسید.
شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدا لبنان، امروز در دفتر خود با آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام مصطفی جعفری نماینده جامعه المصطفی العالمیه در لبنان دیدار کرد.

 

آیت الله نابلسی در این دیدار به پیشرفت روز افزون ایران اشاره کرد و گفت: پیشرفت روز افزون ایران در عرصه‎های مختلف سبب تثبیت قدرت این کشور در منطقه و پاسخ گویی به تجاوز دشمنان است.

 

وی فشارهای اقتصادی علیه ایران را بی اثر دانست و اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای شکست این انقلاب به تحریم اقتصادی به اصطلاح فلج کننده روی آورند، ولی همه این تلاش‎ها با شکست مواجه شده است.
 

رییس حوزه علمیه صیدا، ایران را قویتر از سابق توصیف کرد و افزود : همه اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا امروزه به عنوان منفورترین و غیر عقلانی‎ترین کارها شناخته می‎شوند.
 

آیت الله نابلسی با اشاره به این‎که مقاومت اسلامی از ایران آغاز شد، گفت: مقاومت اسلامی از ایران آغاز شد و به فلسطین رسید، این جنبش تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: بعضی‎ می پندارند که مقاومت در منطقه در محاصره و ضعف قرار دارد، این اندیشه کاملا اشتباه است و ایستادگی سوریه و آمادگی روزافزون مقاومت در لبنان و فلسطین نشان‎دهنده قدرت مقاومت در زمینه‎های مختلف است.
 

آیت الله نابلسی به شکست طرح  آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل در سوریه اشاره کرد و عنوان داشت: طرح آمریکا در سوریه شکست خورده و رژیم صهیونیستی از عدم سرنگونی بشار اسد دچار یأی و ناامیدی شده است. جبهه استکبار امروزه دچار شکست شده و در حال رانده شدن از منطقه است.
 

رییس حوزه علمیه شهر صیدا لبنان در پایان گفت: منطقه از آن ساکنانش است و وحدت نیز تنها گزینه برای منطقه به شمار می‎آید./994/ب903/د

ارسال نظرات