۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۵۸۱۰۸
نتایج تحقیقات جدید نشان داد؛

والدین انگلیسی به سختی کودکان خود را سیر می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ تحقیقات جدید نشان می‎دهند که والدین انگلیسی به سختی موفق به سیر کردن شکم کودکان خود می‎شوند و در طول دو سال گذشته بر تعداد این دسته از خانواده‎ها افزوده شده است.
کودکان انگليسي فقيرتر مي شوند

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری اکسپرس، نتایج تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده نشان می‎دهد که بیش از دو سوم افرادی که با کودکان سر و کار دارند (8/61 درصد از آنان) معتقدند که بر تعداد خانواده‎هایی که به سختی از عهده سیر کردن کودکان خود برمی‎آیند، افزوده شده است.

 

کارمند یکی از مدارس انگلیس که در این تحقیقات شرکت داشته است، گفت: برخی از کودکان در حالی به مدرسه می‎آیند که تنها یک بسته بیسکویت یا ساندویچ کره گیاهی برای خوردن به همراه دارند. 

 

در این تحقیقات که به وسیله انجمن تأمین غذای کودکان انگلیس انجام شده است 250 بزرگسال از جمله تعداد زیادی معلم و دکتر مورد سوال قرار گرفته‎اند که 84 درصد از این افراد گفتند که در محل کار خود کودکانی را دیده‎اند که به نظر می‎رسد غذای کافی برای خوردن ندارند.


به گزارش اکسپرس، در پی افزایش بحران اقتصادی در انگلیس نگرانی‎ها در مورد به خطر افتادن سلامت کودکان نیز تشدید شده است.


لیندا کرگان، رییس اجرایی انجمن تامین غذای کودکان انگلیس گفت: این تحقیقات نشان می‎دهند که بسیاری از اشخاصی که با کودکان کار می‎کنند،
مجبور هستند برای محافظت از کودکان در برابر تاثیر گرسنگی و فقر اقدامی انجام دهند، اما همان طور که همه می‎دانند به هیچ وجه کار آسانی در پیش نداریم./990/ب902/د

ارسال نظرات