۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۵۸۱۶۸
محسن رضایی:

مناظرات سیاسی کاندیداهای ریاست جمهوری ادامه یابد

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی خواستار ادامه یافتن مناظرات سیاسی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد و تاکید کرد: اعتقاد دارم باید مدیریت کشور به دست نخبگان باشد.
محسن رضايي

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه سفر به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به این‌که کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را به زودی اعلام خواهم کرد، اظهار داشت: حضور جدی در انتخابات آینده خواهم داشت و با کسی ائتلاف نمی کنم.

 

وی با بیان این‌که پس از انتخابات ائتلاف خواهم کرد، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم باید مدیریت کشور به دست نخبگان باشد، ضمن این‌که دولت آینده را از تمام کاندیداها انتخاب خواهیم کرد.

 

رضایی ادامه داد: پیشنهاد می کنم مناظرات سیاسی ادامه پیدا کند، اما نباید اشتباهات گذشته تکرار شود، مناظرات سیاسی دور گذشته انتخابات تنها یک بار تکرار شد، معمولا مناظره های انتخاباتی که در دیگر کشورها رایج است، چند دور تکرار می شود، چراکه دور اول مناظرات احساسی بوده و در دورهای بعد روی بحث های کارشناسی و مبتنی بر عقلانیت مناظره صورت می گیرد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته تجربه کافی و لازم برای برگزاری مناظرات انتخاباتی در دور گذشته نبود، که در نهایت مشکلاتی را به وجود آورد، اما پیشنهاد می کنم چنین مناظره هایی ادامه یابد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مسائل اقتصادی کشور بایستی مدیریت شود، گفت: زمان آن است که دولت و مجلس شب را هم بر خود حرام کنند و برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور اهتمام داشته باشند، در کنار این نباید به مسائل حاشیه ای و سیاسی در داخل دامن زده شود، امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند امنیت و آرامش است.

 

رضایی خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که کوچک ترین اشتباه و عدم درک شرایط، دشمن را در رسیدن به اهداف خود امیدوار خواهد کرد، باید مدیریت درست اقتصادی داشته باشیم و به منازعات سیاسی پایان دهیم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود خواستار توجه به عقلانیت و منطق از سوی غرب در مذاکره با ایران شد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که نظام اسلامی به پشتوانه مردمی در مذاکرات حاضر شده؛ این بیانگر حقیقی است که غرب به راحتی نمی تواند از طریق تحریم به نتیجه دلخواه خود برسد./935/ت302/ج

 

ارسال نظرات