۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۵۸۱۷۴
دبیر شعبه خواهران مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حادثه کویته چهره حامیان تروریسم را نمایان ساخت

خبرگزاری رسا - دبیر شعبه خواھران مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد که چهره حامیان تروریسم پس از حادثه کویته برای همگان نمایان شد.
انفجار در کراچي پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم سکینه مھدوی، دبیر شعبه خواهران مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس «شھدای کویته و لاھور» که روز گذشته به همت بخش خواھران مجلس وحدت مسلمین در لاھور پاکستان برگزار شد، کشتار شھر کویته و سایر شهرهای این کشور را به شدت محکوم کرد.


خانم مھدوی، انفجار تروریستی کویته را با ھدف ایجاد اختلاف بین مذاھب اسلامی پاکستان عنوان کرد و گفت: دشمن بار دیگر در توطئه و اختلاف افکنی بین فرقه‎ھای اسلامی ناکام ماند.


وی از شرکت کنندگان در تظاھرات علیه کشتار شیعیان کویته تشکر کرد و افزود: سکوت برخی از نھادھای مذھبی در این خصوص تأسف آور است. حادثه کویته از چهره حامیان تروریستم و گروہ‎ھای افراطی پاکستان پردہ برداشت.


دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که شخصیت‎ھای زیادی از اھل سنت در راهپیمایی‎ھای اعتراض آمیز شرکت کردند، اظهار داشت: مسلمانان پاکستان بار دیگر اتحاد اسلامی را برای توطئه افکنان استکباری در پاکستان به نمایش گذاشتند.


مهدوی به مسالمت آمیز بودن زندگی پیروان ادیان مختلف پاکستان اشارہ کرد و گفت: گروہ‎ھای تکفیری وھابی با انفجار حسینه‎ھا و اماکن عبادت درصدد شعله ور ساختن جنگ مذهبی در پاکستان هستند.


وی تأکید کرد: شیعیان و سنی‎های پاکستان ھموارہ متحدہ بودہ و در آیندہ نیز با اتحاد و ھمدلی توطئه دشنمان اسلام را ناکام خواھند کرد./988/ب902/د

ارسال نظرات