۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۵۸۲۱۳
حزب الله لبنان:

شهادت جرادات مقدمه انتفاضه نابودی اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان، شهادت زندانی اسیر فلسطینی را تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد که شهادت این زندانی به شکل گیری انتفاضه‎ای گسترده برای نابودی اسرائیل منجر شود.
حزب الله


به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‎ای جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

 

حزب الله لبنان با اشاره به شهادت عرفات جرادات بر اثر شکنجه در زندان‎های رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: شهادت جرادات، برگی تازه از جنایا‎‎های ضد حقوق بشر و بی توجهی به قوانین بین المللی رژیم اشغالگر اسرائیل را نشان داد و هر روز اسیران جدیدی قربانی وحشیگری‎های این رژیم می‎شوند.

 

این حزب افزود: شهادت عرفات جرادات و ظلم به اسیران به ویژه زنان و کودکان در بند رژیم صهیونیستی، انتفاضه جدیدی در خیابان‎های فلسطین به وجود آورد که طی آن صدها نفر به وسیله گلوله مورد اصابت قرار گرفتند.

 

حزب الله لبنان اظهار کرد: این انتفاضه باید به انتفاضه‎ای گسترده‎ای مبدل شود تا شاهد حذف رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار باشیم.

 

حزب الله با عرض همدردی و تسلیت به خانواده این شهید فلسطنی، از ملت‎های اسلامی خواست که به یاری مردم مظلوم فلسطین که در برابر رژیم صهیونیستی رشادت‎ها و قهرمانی‎ها آفریده‎اند، بشتابند.

 

این حزب در پایان بیانیه خود از همه سازمان‎های بین المللی و بشری خواست که به محکومیت جنایت‎های اشغالگران بپردازند تا در این جنایت‎ها با آنان شریک نباشند./994/ب902/د

ارسال نظرات