۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۵۸۲۵۵

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بهزیستی و حوزه‌های‌‌ علمیه خواهران امضا شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور رییس سازمان بهزیستی و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تفاهمنامه همکاری بین سازمان بهزیستی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران امضا شد.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، با حضور همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور و حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بهزیستی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران امضا شد.
حجت‌الاسلام جمشیدی در همین رابطه و در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 370 واحد آموزشی در سطوح مختلف در حوزه علمیه خواهران فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه علمیه خواهران گفت: ما آمادگی خود را برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلف و آموزشی به سازمان بهزیستی در حوزه مهد کودک و کاهش آسیب‌ها اعلام کردیم که در ادامه منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بهزیستی و حوزه علمیه خواهران شد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در طول تاریخ روحانیان شیعه کتاب‌های متعددی در خصوص الگو و سبک زندگی ایرانی اسلامی تدوین کرده‌اند که تصمیم داریم از همین الگو‌ها در سازمان بهزیستی استفاده کنیم.
هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: رویکرد سازمان و استراتژیک آن از سال گذشته دست‌خوش تغییرات زیادی شده است و ما در بحث تولید محتوای آموزشی با محوریت دینی در بخش مهدهای کودک ورود پیدا کرده‌ایم.
وی به اهداف تفاهم‌نامه امضا شده بین بهزیستی و حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای خدمت‌رسانی به کودکان، خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر، کمک به پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی بر اساس آموزه‌های دینی، کمک به پیشگیری و کنترل معلولیت‌ها از طریق آموزش مهارت‌های بهداشتی و مراعات آداب اسلامی، مشارکت در ارتقای سطح دانشی، همکاری در تربیت و تأمین نیروی انسان مورد نیاز از جمله اهداف در نظر گرفته شده در تفاهم‌نامه است./9191/د102/پ
ارسال نظرات