۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۵۸۲۶۸
مفتی قدس:

انتفاضه سوم آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ مفتی قدس با اشاره به این‎که پیش بینی روزهای آینده بسیار سخت است، تأکید کرد که انتفاضه سوم در فلسطین آغاز شده است.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسین، مفتی قدس در گفت‎وگو با روزنامه الشرق با اشاره به آغاز انتفاضه سوم در فلسطین، تصریح کرد: انتفاضه سوم از داخل مسجد الاقصی آغاز شده و هیچ کس نمی تواند روزهای آینده را پیش بینی کند، چرا که کل منطقه منفجر خواهد شد.

 

وی افزود: اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در چارچوب برنامه‌ای از پیش طرح‌ریزی شده ضد شهر مقدس قدس است که با حفاری زیر مسجد الاقصی و دیوار براق آغاز شد و با تخریب منازل در مناطق مختلف ادامه یافت تا این‎که به روشن شدن آتش انتفاضه سوم انجامید.


از سوی دیگر شیخ عکرمه صبری، رییس هیأت عالی اسلامی و خطیب مسجد الاقصی  بر لزوم دفاع مسلمانان از قدس تأکید کرد و گفت: قدس فقط متعلق به فلسطینیان نیست، و همه مسلمانان باید جایگاه خود را در دفاع از آن بیابند. مسلمانان باید درک کنند که اکنون زمان یاری مسجد الاقصی است.

 

عکرمه صبری با بیان این‎که نمی‎توان روزهای آینده را پیش بینی کرد، اظهار داشت: هر چیزی ممکن است و ممکن است انتفاضه به مناطقی منتقل شود که رژیم صهیونیستی توقع آن را ندارد./980/ب102/د

ارسال نظرات