۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۵۸۳۳۱

دومین همایش پیوند آسمانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزار شدن دومین همایش پیوند آسمانی طلاب تهران در عصر روز گذشته خبر داد.
دوره آموزشي پيوند آسماني

حجت‌الاسلام حسین گودرزی، معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزار شدن دومین همایش پیوند آسمانی در موسسه علمی قاسم‌ابن‌الحسن(ع) در  عصر روز چهارشنبه مورخ 9 اسفندماه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش‌ها رشد سطح کمی و کیفی دانش‌های بنیادی خانوادگی طلاب است.

حجت الاسلام گودرزی بیان داشت: بر اثر این جلسه‌ها طلاب می‌توانند ارتباط قوی‌تر با همسران و خانواده‌های خود برقرار کنند و همچنین خواهند توانست نسبت به باورها، نیازها و شرایط طلبگی همدیگر را اغنا و اشباع کنند.

وی شرکت کنندگان این همایش را بیست زوج طلبه خواند که مدت زمان اندکی از آغاز ازدواج آنها می‌گذرد و گفت: این جلسه در دو بخش انجام گرفت؛ بخش نخست به صورت مشترک با مربی‌گری استاد هادی از اساتید صاحب‌فن استان برگزار شد و در بخش دوم دو کلاس مجزا توسط خانم متفکریان کارشناس ارشد دانشگاه تهران ویژه خواهران و استاد هادی ویژه برادران برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران تاریخ برگزاری سومین دور این همایش را اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و ابراز داشت: برنامه پیشنهادی بر این منوال است که هر سه ماه یک‌بار این کارگاه‌ها برگزار شود و به دلیل این‌که استادان بتوانند زمان لازم برای پاسخ‌ دادن به سوال‌های زوج‌ها را داشته باشند تعداد زوج‌های اندکی دعوت خواهد شد، امیدواریم بتوانیم این همایش‌ها را در دوگروه برگزار کنیم.

حجت الاسلام گودرزی افزود: از حاشیه‌های این همایش اشتیاق فراوانی بود که از سوی طلاب به برگزاری این جلسه‌ها نشان داده شد به نوعی که خواهران خواهان ادامه کلاس استاد متفکریان بودند و اگر به ساعت ملکوتی اذان مغرب تلاقی پیدا نمی‌کرد این امر صورت می‌گرفت./9598/ت303/ص

ارسال نظرات