۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۵۸۳۳۹
امام جمعه موقت تهران:

در انتخابات آینده با بصیرت بهترین را انتخاب کنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با تأکید براین که باید در انتخابات پیش رو تلاش کنیم با بصیرت و تجربه بهترین را انتخاب کنیم، گفت: باید در انتخابات سال آینده با آمادگی بیشتر و حضور پر شورتر حضور داشته باشیم.
حجت‌الاسلام کاظم صديقي، امام جمعه موقت تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران چهارشنبه شب در جمع مردم گرگان در مسجد گلشن مرکز استان، با بیان این که سازش با غرب به هیچ عنوان برای ملت ایران عزت آفرین نخواهد بود، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سازش با غرب خودکشی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با نهادینه کردن شعار نه شرقی و نه غربی فرهنگ ایستادگی در برابر مستکبران عالم را در جامعه نهادینه کردند، افزود: امروز ملت ایران با اقتدار در برابر نظام سلطه ایستاده اند و از منافع ملی خود دفاع می کنند.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار در بحث هسته ای از منافع نظام اسلامی دفاع کردند

امام جمعه موقت تهران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار در بحث هسته ای از منافع نظام اسلامی دفاع کردند، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی نیز با تأسی از مقام معظم رهبری با صلابت برای حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای ایستادند و از این حق قانونی دفاع کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: با وجود تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم سازش در برابر غرب و ایستادگی در برابر آنها، متأسفانه برخی ها در این کشور متوجه نیستند و فکر می کنند سازش با غرب برای آنها عزت و افتخار می آورد و همه چیز را آرام می کند.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت کشورهایی که با غربی ها سازش کردند نشان می دهد که آنهایی که در برابر زیاده خواهی های غرب کوتاه آمدند در نهایت همه چیز خود را از دست دادند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تأکید کرد: این تفکر کاملاً اشتباه است که سازش با غرب برای ما منافع دارد و همه چیز را آرام می کند در حالی که اصلاً این طور نیست.

 

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت کشور لیبی، عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت: شرایط امروز این کشورها نشان می دهد که به هیچ عنوان نمی توان به غربی ها اعتماد کرد.

 

ملت ایران نباید از انتخاب خود در انتخابات پشیمان باشند

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به جریان فتنه در سال 88 اشاره کرد و با بیان این که چنین فتنه ای زمینه نابودی شوروی را فراهم کرده بود، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار، آگاه و بصیر ایران اسلامی با اقتدار و صلابت در برابر فتنه انگیزان ایستادگی کردند و اجازه ندادند کوچک ترین آسیبی به نظام وارد شود.

 

ولایت فقیه مهم ترین عامل خاموش شدن فتنه 88

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان مهم ترین عامل خاموش شدن فتنه های سال 88 را حضور تکیه گاهی محکم برای مردم یعنی ولایت فقیه عنوان کرد.

 

امام جمعه موقت تهران ولایت فقیه را عامل اقتدار و عظمت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهان عزت و عظمت دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که ملت نباید از انتخاب خود در انتخابات پشیمان باشند، تصریح کرد: ما بهترین را انتخاب کردیم اما این که اشخاص امتحانشان را خوب پس ندادند ارتباطی به ملت ندارد و خود این افراد مقصر هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید براین که باید در انتخابات پیش روی تلاش کنیم با بصیرت و تجربه بهترین را انتخاب کنیم، ادامه داد: باید در انتخابات سال آینده با آمادگی بیشتر و حضور پر شورتر حضور داشته باشیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات