۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۵۸۳۴۷
نماینده آمل در مجلس:

هدف نهایی آل سعود در سوریه تامین منافع رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آل سعود درصدد ساقط کردن دولت بشار اسد است و حمایت همه جانبه از تررویست ها نیز به منظور تأمین خواسته ها و منافع رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که عربستان، قطر و کشورهای عربی منطقه از شورشیان سوریه حمایت می کنند، گفت: این کمک ها در قالب دادن مبالغ بالای دلار، اعزام نیرو و سلاح های مخفیانه انجام می شود.

 

وی با اشاره به این که چون شرایط در سوریه تغییر کرد و درگیری ها شدید شد، عربستان با همه قوا وارد مسأله شده است، بیان داشت: آل سعود درصدد ساقط کردن دولت بشار اسد است و بعد به دنبال تضعیف جریان حزب الله لبنان و به هم خوردن معادلات سیاسی در خود لبنان به نفع جریان 14 مارس است که همه این اهداف به منظور تأمین خواسته ها و منافع رژیم صهیونیستی است.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان این که کشورهای غربی هم در ابتدا قصد داشتند با قطعنامه ای که از سازمان ملل برای دخالت و ایجاد منطقه پرواز ممنوع مثل لیبی ایجاد می شود ناتو را وارد میدان کنند که قدرتش را نداشتند، خاطرنشان کرد: با ایجاد منطقه پرواز ممنوع کلیه پایگاه های هوایی کشور کوبیده می شود و قدرت هرگونه ردیابی و واکنش از سوی نیروی هوایی آن کشور سلب خواهد شد.

 

یوسفیان ملا گفت: چون احتمال می دادند اگر خارج از قطعنامه سازمان ملل وارد شوند روسیه و چین هم واکنش نظامی از خودشان نشان می دهند وارد نشدند.

 

  

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که عربستان دشمنی مسلمی با سوریه دارد، گفت: متأسفانه کشورهایی مثل مصر و کشورهای تازه استقلال یافته با شورشیان سوریه اعلام اتحاد و پیوستگی کردند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که اتحاد اروپایی، خاورمیانه ای و عربی در برابر سوریه قرار گرفته است، بیان داشت: هدف آنان در جهت ساقط کردن دولت بشار اسد و در جهت مقابله با خطرات به اصطلاح احتمالی است که معتقدند از ایران امکان دارد./950/ت302/ج

ارسال نظرات