۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۵۸۴۰۸

کارگاه آموزشی «گقتمان رهبری، گفتمان برتر» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه یک روزه فعالان فرهنگی سیاسی دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی با عنوان «گقتمان رهبری، گفتمان برتر» در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام علي خديوي، مدير مرکز تخصصي شيعه شناسي علامه اميني(ره) تبريز

حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کارگاه یک روزه فعالان فرهنگی سیاسی دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی باحضور حجت الاسلام احمد رهدار در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که این کارگاه در دو نوبت صبح و عصر در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار می شود، گفت: جهت تحلیل و فهم صحیح مباحث سیاسی، اجتماعی و جریانات فرهنگی و فکری، 400 نفر از فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه های استان در این کارگاه شرکت خواهند کرد.

 

مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با اعلام این‌که استاد میهمان این کارگاه حجت الاسلام احمد رهدار خواهد بود، گفت: محوریت مباحث مطرح شده در این کارگاه موضوع «گقتمان رهبری، گفتمان برتر» است و دانشجویان شرکت کننده از اعضای فعال و شورای مرکزی تشکل های دانشجویی، کانون های دانشجویی و نیز دست اندرکاران نشریات دانشجویی هستند.

 

حجت الاسلام خدیوی افزود: این دوره ها که به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد فقط به فعالان دانشجویی اختصاص داشته و انتظار می رود مباحث مطرح شده در این کارگاه در فعالیت های تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان مفید و اثربخش باشد.

 

بنا براین گزارش، نشست هم اندیشی و تبادل نظر اساتید روحانی دانشگاه های تبریز و برگزاری مناظره « «مردم سالاری دینی، مبانی نظری و میزان تحقق آن در تجربه جمهوری اسلامی» از دیگر برنامه های نهاد رهبری در دانشگاه تبریز بوده است.

 

گفتنی است، حجت الاسلام احمد رهدار هم ‌اینک رییس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه در قم است و علاوه بر تمرکز بر پروژه اسلام سیاسی، در رشته ‌های فلسفه، تاریخ، علوم سیاسی و جامعه شناسی در دانشگاه ‌های مختلف کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تدریس اشتغال دارد./935/ت303/ب

ارسال نظرات