۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۵۸۴۲۳

علمای بحرین مصادره پیکر شهید بحرینی را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین در دیدار با خانواده شهید محمود الجزیری، عدم تحویل جنازه این شهید از سوی نظام آل‌خلیفه را محکوم کردند.
شهيد محمود الجزيري از شهداي انقلاب ملت بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از علمای شیعه عضو شورای اسلامی علمای بحرین، روز گذشته با خانواده شهید بحرینی که نظام آل‎خلیفه از تحویل پیکر وی خودداری می‎کند، دیدار و مصادره جسد این شهید را محکوم کردند.

 

حجت الاسلام سید مجید المشعل، رییس شورای اسلامی علمای بحرین، شیخ محمد خجسته مسؤول روابط عمومی شورای اسلامی علمای بحرین و سایر اعضای هیأت رییسه این شورا با حضور در منزل شهید محمود الجزیری به خانواده این شهید تسلیت گفتند.

 

علمای شیعه بحرین، تشییع و تعیین مکان دفن شهید محود الجزیری را حق خانواده وی خوانده و بر لزوم تحویل پیکر تأکید کردند.

 

علمای شیعه از مصادره پیکر این جوان پس از گذشت بیش از یک هفته از شهادت به شدت ابراز تأسف کرده و اظهار داشتند: این رفتار تحریک‌آمیز رژیم آل‌خلیفه که با تمام معیارهای انسانی و اخلاقی مغایرت دارد، ملت بحرین را به ایستادگی و پافشاری هرچه بیشتر و همچنین ادای دین به خون شهدا مصمم‎تر می‌کند.

 

گفتنی است با وجود اینکه 7 روز از شهادت محمود الجزیری به دست نیروهای امنیتی بحرین می‌گذرد اما نظام آل خلیفه هنوز جسد این شهید بحرینی را به خانواده‌اش تحویل نداده است./980/ب902/د

ارسال نظرات