۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۵۸۵۶۰

تمبر یادبود و کتاب زندگی‌نامه سید نعمت‌الله رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ رونمایی از تمبر یادبود و کتاب زندگی‌نامه سید نعمت‌الله از برنامه‌های آیین اختتامیه کنگره دو روزه علامه سید نعمت الله جزایری در خوزستان بود.
رونمايي از تمبر يادبود محدث کبير علامه سيد نعمت الله جزايري رونمايي از کتاب محدث کبير علامه سيد نعمت الله جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رونمایی از تمبر یادبود، تمبر و کتاب زندگینامه سید نعمت‌الله از حاشیه های اختتامیه کنگره دو روزه علامه سید نعمت الله جزایری بود.

 در حاشیه دومین روز از برگزاری همایش محدث کبیر علامه سیدنعمت‌الله جزایری، تمبر یادبود و کتاب زندگی‌نامه به همراه کتاب «انوار النعمانیه» سیدنعمت‌الله جزایری در کنگره رونمایی شد.

پس از رونمایی از تمبر یادبود سید نعمت الله جزایری، آیات موسوی جزایری، شفیعی و حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حجت الاسلام سادات ابراهیمی و ناصر سودانی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی از امضا کنندگان تمبر یادبود بودند.

در بخش دیگری از این مراسم، از مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش کنگره علامه سید نعمت الله جزایری تعداد 18 مقاله برگزیده شد که به عنوان مقالات برتر از حجج الاسلام و المسلمین سید علی موسوی جزایری، رضا حیدری، سید نورالدین شرعیتمداری جزایری، و سید محمد امام، با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

قابل ذکر است، مقاله آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان مقاله ویژه این کنگره انتخاب شد.

در این مراسم قسمتی از مستند 30 دقیقه ای علامه سید نعمت الله جزایری که پیرامون جنبه های شخصیتی و علمی علامه سید نعمت‌الله ساخته شده بود پخش شد.

شهرهای قم، تهران و خوزستان از مکان های تصویربرداری این مستند بوده و در آن از سخنان علما و بزرگانی همچون  آیات سید محمدعلی موسوی‌جزایری، حکیم، سید شعاع فاخر و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده،‌ استفاده شده است./9464/پ203/س

ارسال نظرات