۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۸۷۲۱
18 اسفندماه؛

همایش کانون های فرهنگی مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش کانون های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در 18 اسفندماه خبر داد.
حجت الاسلام مراد يوسفي

حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری همایش یک روزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با موضوع «مسجد جایگاه عبادت، پایگاه سیاست» در هجدهم اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس ستاد عالی کانون های مساجد کشور در شهرکرد خبر داد.

وی با اشاره به این که این همایش با حضور300 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در مهدیه شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری کارگاه جنگ نرم از سوی اساتید برجسته استانی و ارائه گزارش عملکرد سال 91 از سوی دبیرخانه کانون مساجد استان از برنامه‌های این همایش است.


دبیر اجرایی ستاد گرامی داشت همایش سالروز تأسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید امکان جذب جوانان به این کانون‌ها فراهم شود.


وی با بیان این که تنها داشتن امکانات و حمایت جهت رونق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کافی نیست، اظهار داشت: تا انگیزه اصلی وجود نداشته باشد هر چقدر هم حمایت صورت گیرد بی‌فایده است.


حجت الاسلام یوسفی افزود: باید به جوانان مسجدی که الگوی نمونه در جامعه به شمار می روند از سوی مسؤولان توجه تا زمینه گرایش عمومی به مساجد فراهم شود.

 

وی ازکانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان شبکه‌ای گسترده و فراگیر یاد کرد و افزود: این شبکه گسترده‌ترین نهاد فرهنگی کشور است، فعالیت‌های آن از مرکز تهران تا نقاط مرزی، روستا‌های دور افتاده را در بر می گیرد.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همچنین از تجلیل مدیران بر‌تر و نمونه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در همایش سالروز تأسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در شهرکرد خبر داد و گفت: در این آیین افزون بر تجلیل از کانون‌های بر‌تر،کانون فرهنگی هنری مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد نیز از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد افتتاح می شود./9457/ت302/ب

ارسال نظرات