۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۵۸۷۵۲
امام جمعه موقت ساری:

مصونیت در برابر انحراف در گرو تبعیت از رهنمودهای رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، مصونیت در برابر انحراف ها و کژی ها را در گرو تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای فصل الخطاب است و همه وظیفه دارند به آن عمل کنند و در همان مسیر گام بردارند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری شب گذشته در جمع مسؤولان شهرستان بر ضرورت تبعیت آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 

وی با تأکید براین که در نظام اسلامی سخنان رهبری در همه امور فصل الخطاب است، افزود: مسؤولان باید رهنمودهای ایشان را نصب العین خود قرار دهند.

 

امام جمعه موقت ساری افزود: اگر مسؤولی با تفکر ولایت فقیه زاویه داشته باشد و نسبت به تفکرات ولی فقیه کج روی کند باید پاسخگو باشد.

 

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: در نظام اسلامی نباید هیچ برنامه ای بدون نظر ولی فقیه اجرایی شود، چون در این صورت به بن بست خواهد رسید.

 

وی با بیان این که ملت ایران در 34 سال اخیر ولایت مداری خود را به همه دنیا اثبات کردند، افزود: مسؤولان نیز باید هم در گفتار و هم در عمل ولایت مداری خود را ثابت کنند.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که ولایت مداری تنها در شعار دادن نیست، خاطرنشان کرد: یک مسؤول در نظام اسلامی باید در همه امور تابع ولی فقیه باشد.

 

حجت الاسلام قاسمی پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی در عرصه های مختلف جهانی را مدیون رهنمودهای ولی فقیه دانست و تصریح کرد: امروز نیز تبعیت از ولی فقیه شرط رسیدن نظام اسلامی به اهداف متعالی است.

 

امام جمعه موقت ساری، ولایت فقیه را اصلی مترقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همه برنامه های کشور باید با محور ولایت دنبال شود.

 

وی با اشاره به این که بیش از سه دهه است که کشور اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی تأثیرگذار بوده است و این به دلیل جایگاه ولایت در نظام است، افزود: ولایت فقیه مهم ترین عامل سعادت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که عبور از ولایت و رهبری تنها فنا و نیستی را برای افراد پدید خواهد آورد، بیان داشت: تجربه نشان داده افرادی که بخواهند از رهبری عبور کنند دچار عاقبت بدی خواهند شد.

 

حجت الاسلام قاسمی، مصونیت در برابر انحراف ها و کژی ها را در گرو تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر زمینه ای فصل الخطاب است و همه وظیفه دارند به آن عمل کنند و در همان مسیر گام بردارند.

 

وی حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از ولایت مداری و بصیرت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در این یوم الله به همه دنیا نشان دادند که تابع محض ولی فقیه هستند.

 

امام جمعه موقت ساری به تلاش دشمنان نظام برای مخدوش کردن جایگاه ولایت و رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار بیش از سه دهه است که همه توان و ابزار خود را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنها شده است.

 

حجت الاسلام قاسمی همچنین به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در جامعه دینی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب همه توان خود را برای تضعیف نظام به کارگرفته اند مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان نظام برای خدشه دار کردن نظام دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام اسلامی باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه مسائل رفاهی این مردم دلسوز به کار گیرند.

 

امام جمعه موقت ساری مردم را صاحبان اصلی این انقلاب دانست و تصریح کرد: مدیران باید قدر این مردم را بیشتر بدانند و از فرصتی که در اختیار دارند به منظور خدمت گزاری صادقانه و بی منت به ملت شریف ایران اسلامی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمن با تهدید ترور و تهاجم فرهنگی سعی دارد به فرهنگ غنی اسلامی ما لطمه وارد کند، گفت: مسؤولان باید نسبت به این امر هوشیار باشند و اگر نسبت به کار فرهنگی در استان بی تفاوت باشیم شاهد سونامی فرهنگی خواهیم بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات