۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۵۸۸۵۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیشرفت و تعالی کشور با وحدت مردم و مسؤولان سرعت می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نشان داد که مردم کشورمان همواره در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان، وحدت و همدلی را مهم ترین ضرورت امروز مسؤولان در جامعه اسلامی دانست.

 

وی به توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: وحدت میان مردم و مسؤولان همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استکبار جهانی به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی باید هوشیار و آگاه تر از گذشته مانع از تحقق نقشه های شوم دشمنان شوند.

 

آیت الله باریک بین وحدت و همدلی را عامل اقتدار و عظمت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: با وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان می توان همه نقشه های دشمنان را خنثی و مسیر پیشرفت و تعالی با سرعت بیشتری ادامه داد.

 

امام جمعه قزوین تفرقه و اختلاف خواست اصلی دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: به یقین دشمنان قسم خورده نظام از اختلاف میان مسؤولان نظام شاد خواهند داشت و مسؤولان نیز باید با وحدت بیشتر سلطه گران را ناکام بگذارند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به همه دنیا ثابت کردند که مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف این انقلاب  نشان داد که مردم کشورمان همواره در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند.

 

آیت الله باریک بین همچنین به پیشرفت های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و با بیان این که این پیشرفت و عزت در سایه وحدت و همبستگی ملت ایران حاصل شده است، بیان داشت: امروز نیز تنها راه حفظ و حراست از این عزت و عظمت تقویت وحدت در جامعه است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با وجود مشکلات موجود با وحدت و همبستگی بیشتری در صحنه حضور دارند، بیان داشت: امروز مردم کشورمان با بصیرت و آگاهی بیشتر در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند و هیچ گاه از حراست از آرمان های انقلاب کنار نخواهند رفت.

 

آیت الله باریک بین حضور بی نظیر ملت ایران به ویژه مردم قزوین در یوم الله 22 بهمن را گوشه ای از حضور ملت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آن حضور با شکوه به همه دنیا نشان داد که ملت ایران همچنان به آرمان های انقلاب وفادارند./950/پ202/س

ارسال نظرات