۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۵۸۸۵۶
آیت الله نظری:

تحقق آموزه‌های قرآنی جامعه را از جنگ قدرت و ثروت حفظ می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که پیامبر(ص) و قرآن کریم بزرگ‌ترین نعمت خداوند به بشریت است، گفت: تنها راه سعادت بشر بهره گیری از مفاهیم ارزشمند قرآنی است.
آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران و رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با این عالم مازندرانی دیدار و گفت وگو کردند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با قدردانی از مجریان برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران گفت: این افتخار بزرگی بود که نصیب مردم ولایتمدار و قرآنی مازندران شد.

 

وی افزود: با برگزاری این دوره از مسابقات در استان ولایتمدار مازندران قدم‌های خوبی در جهت شکوفا کردن استعدادهای نوجوانان و جوانان و هچنین تقویت بنیه قرآنی نیروهای جوان و نوجوان برداشته شده است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در ادامه سخنان خود بر ضرورت عمل به دستورات الهی در جامعه تأکید کرد و گفت: در عمل به قرآن نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که بزرگ‌ترین نعمت خداوند به بشریت نعمت پیامبر و قرآن محمدی است یادآور شد: مفاهیم متعالی و انسان ساز کلام الهی باید در همه شئون زندگی ما وارد شود، چون تنها راه سعادت بشر نیز بهره گیری از همین مفاهیم ارزشمند است.

 

وی افزود: باید بدانیم که در محفلی که قرآن است دروغ نخواهد بود، مال و مقام نیست، ظلم نیست و باید مراقب باشیم و بدانیم اگر قرآن حاکم باشد جنگ مال و مقام و دنیا جایگاهی نخواهند داشت.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه، برگزاری جلسات و مسابقات قرآنی را حرکت مناسبی در جهت ترویج و نشر ارزش های قرآنی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در جلسات قرآنی و مسابقات نیز باید عمل به قرآن وجود داشته باشد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع وقف اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ وقف در جامعه نیاز ضروری است و مردم به ویژه خیرین نیک اندیش و نیکوکاران در مسائل قرآنی باید وقف کنند تا هم نام خود را ماندگار کنند و هم ذخیریه قیامت آنها شود و هم از طرفی خدمت بزرگی به جامعه شود و مسائل قرآنی تقویت شود.

 

وی همچنین از همه مجریان برگزاری مسابقات به ویژه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در ادامه این دیدار از حمایت ها و پشتیبانی آیت الله نظری خادم الشریعه و ایراد سخنرانی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آورد./950/پ202/س

ارسال نظرات