۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۵۹۳۵۴
روز پنج شنبه؛

نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری روز پنج شنبه هفدهم اسفندماه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار و گفت وگو می کنند.
 رهبر انقلاب اختتاميه سيزدهمين اجلاسيه خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، عضو هیات رییسه خبرگان رهبری، چهارشنبه شب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با اشاره به برگزاری اجلاسیه خبرگان رهبری، از دیدار نمایندگان این مجلس با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: نمایندگان خبرگان رهبری روز پنج شنبه پس از زیارت مرقد مطهر امام راحل و تجدید پیمان با آرمان های والای ایشان، خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند رسید و از رهنمودهای ایشان استفاده خواهند کرد.
وی با بیان این که در این دیدار گزارش اجلاس سیزدهم خبرگان رهبری از سوی رییس و نواب رییس خبرگان خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه خواهد شد، افزود: به طور یقین رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب ره توشه گرانبهایی برای نمایندگان خبرگان رهبری و تمامی ملت شریف ایران خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی اظهار داشت: اجلاسیه های رسمی خبرگان رهبری هر شش ماه یکبار برگزاری می شود و مسائل مختلف ملی، منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
وی مجلس خبرگان رهبری را دارای ظرفیتی فوق العاده دانست و ادامه داد: برگزاری اجلاسیه های خبرگان رهبری ثمرات بسیاری دارد و مسائلی که مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد نیز از سوی نمایندگان در حوزه های انتخابیه و عرصه های مختلف تبیین می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین دری نحف‌آبادی یادآورشد: مجلس خبرگان رهبری در مسائل اجرایی کشور دخالت نمی کند اما با توجه به نقش و رسالت و جایگاهی که دارد مسؤولان و شخصیت ها را دعوت می کند و مسائل مختلف را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد./924/پ203/ج
ارسال نظرات