۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۵۹۴۸۴
به همت دبیرخانه اکران های مردمی جشنواره عمار؛

مستند پوستین وارونه ویژه حوزویان مشهد اکران می شود

خبرگزاری رسا ـ فیلم مستند «پوستین وارونه» با موضوع انجمن حجتیه، ویژه حوزویان مشهد اکران می شود.
مستند پوستین وارونه ویژه حوزویان مشهد اکران می شود

احسان مینایی، مسؤول اکران های مردمی جشنواره عمار در استان های خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مستند «پوستین وارونه» که از آثار برگزیده جشنواره عمار بوده و با واکنش های مختلفی مواجه شده است، در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان 21 اسفندماه ساعت15 در محل تالار نور مشهد واقع در خیابان آبکوه، اکران و با حضور کارگردان و حجت الاسلام اکبری، شخصیت اصلی فیلم نقد و بررسی می شود.

 

 

 

وی با بیان این که اکران سراسری و عمومی فیلم ها در راستای دائمی شدن جشنواره عمار صورت می گیرد، افزود: آثار ارائه شده به سومین جشنواره مردمی فیلم عمار شامل فیلم کوتاه، انیمشین و مستند از دهه فجر، به همت موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان به عنوان دبیرخانه اکران جشنواره عمار در خراسان، در حال اکران در سطح کانون های فرهنگی و مساجد است.

 

 

مینایی با بیان این که برای اکران های نوروزی نیز در حال برنامه ریزی هستیم، گفت: تاکنون در بیش از بیست شهرستان خراسان و هفتاد کانون مشهد فیلم ها اکران شده و هر یک از کانون ها پس از اکران فیلم ها، موظف به ارائه گزارشی از برنامه خود هستند. مدیر بخش محتوایی موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان خاطرنشان کرد: نخستین نشست هم اندیشی داوران و مسؤولان جشنواره عمار با فعالان و اکران کنندگان فیلم ها در سطح استان های خراسان، 24 اسفندماه در مشهد برگزار می شود.

 

قابل ذکر است جشنواره مردمی فیلم عمار در واکنش به فتنه 88، با تولیدات نیروهای ارزشی انقلاب شکل گرفته و حسن عباسی، نادر طالب زاده و وحید جلیلی از اعضای شورای سیاست گذاری آن هستند. مسؤولان، داوران و دست اندرکاران این جشنواره سوم اسفندماه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند./930/ت303/ب

ارسال نظرات