۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۵۹۹۳۹
آیت الله کریمی جهرمی:

آیت الله موسوی لاری دل های بسیاری را در جهان شیفته مکتب اهل بیت کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله کریمی جهرمی استاد برجسته حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله موسوی لاری پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: او در پرتو اخلاص لله و همت عالی دل‌هایی را در اقطار جهان شیفته اسلام و مکتب حیات بخش تشیع کرد.
آيت الله کريمي جهرمي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله کریمی جهرمی استاد برجسته حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله موسوی لاری پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به این شرح است:
خبر تأسف بار ارتحال روحانی والا مقام، ثمره شجره علم و تقوا آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری(رضوان‌الله علیه) خبر از ضایعه‌ای بزرگ بود که با آن مواجه شدیم.
آن فقید سعید ذخیره‌ای گرانقدر برای اسلام و مسلمین بود که تن بلا کش خود را در طول حدود نیم قرن وقف پیشبرد اسلام و قرآن کرد و با اندیشه متعالی و فکر باز و قلم متین و استدلالی و با دلی سرشار از اخلاص به خداوند و سعی و تلاش مستمر و مداوم و با به کار گیری مایه‌های گرانبهایی که از قرآن کریم و عترت طاهره ائمه اهل بیت(ع) کسب کرده بود توانست کسانی را که از معارف عالیه اسلام دور افتاده بودند به سوی اسلام و قرآن و کریم سوق دهد.
آری او در پرتو اخلاص لله و همت عالیش دل‌هایی را در اقطار جهان شیفته اسلام و مکتب حیات بخش تشیع کرد و اینک در نزد حضرت رب العالمین به پاداش عظیم آن خدمات مخلصانه و بی شائبه نائل و در جوار رحمت واسعه الهی مستقر شد. «الَّذینَ امَنوُا وَ عَمِلوُا الصَّالِحاتِ طوُبی لَهُمْ و حُسْنُ مَآبٍ».
اینجانب با خاطری اندوهگین درگذشت این انسان بزرگ منش و خدا جو را به حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر موسوی لاری و دیگر فرزندان ارجمند آن بزرگوار و نیز به براد محترم ایشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح رکنی لاری و به همه بیوت شریف وابسته و قاطبه اهالی شریف و غیور لار تسلیت عرض می‌کنم.
والسلام علیکم و رحمة‌الله
28 ربیع الثانی 1434
علی کریمی جهرمی
/927/پ203/ج
ارسال نظرات